TOREK, 26. 5. 2020 in SREDA, 27. 5. 2020
Ta teden utrjujete šolske predmete in aktivnosti pri pouku.
- vislice s šolskimi predmeti: https://www.proprofs.com/games/word-games/hangman/schulfcher-1/
- igrice z dejavnostmi pri pouku: https://www.educandy.com/site/html5/bin/main.php?activity=multiple&quizid=124324
https://www.educandy.com/site/html5/bin/main.php?activity=noughts&quizid=124348
https://www.educandy.com/site/html5/bin/main.php?activity=matchup&quizid=124348
https://www.educandy.com/site/html5/bin/main.php?activity=memory&quizid=124348
https://www.educandy.com/site/html5/bin/main.php?activity=crosswords&quizid=124348
TOREK, 19. 5. 2020 in SREDA, 20. 5. 2020
Poslušajte posnetek in sledite navodilom: https://www.loom.com/share/2e0fc62814e64923a14651527f4bcb39
NUJNO! Kdor mi še ni poslal posnetka za ocenjevanje, naj to TAKOJ stori!
TOREK, 12. 5. 2020 in SREDA, 13. 5. 2020
Ne pozabite na posnetke za ocenjevanje! Kriterij najdete pri prejšnjem tednu.
Sicer pa ta teden utrjujemo šolske potrebščine, predmete in urnik. Rešite tale učni list: Stundenplan Übung
in igri: https://learningapps.org/display?v=pjqiamy9a20
SREDA, 6. 5. 2020
Upam, da ste lepo preživeli počitnice in ste pripravljeni na še nekaj šolskega dela!
Poglejte si posnetek in sledite navodilom: https://www.loom.com/share/07da3bef94e94264a6126ba9e707787b
Preden se posnamete, res dobro zvadite, da boste besede pravilno izgovarjali in si prislužili petico.
KRITERIJI ZA OCENJEVANJE:
ODLIČNO (5)
Učenec samostojno, tekoče in sproščeno zapoje/recitira pesem ali pove izštevanko. Izgovorjava je ustrezna, brez napak.
PRAV DOBRO (4)
Učenec samostojno, večinoma tekoče in sproščeno zapoje/recitira pesem ali pove izštevanko. Napake v izgovorjavi so, vendar ne otežujejo razumevanja.
DOBRO (3)
Učenec zapoje/recitira pesem ali pove izštevanko z nekaj zatikanja. Napake v izgovorjavi ne otežujejo razumevanja.
ZADOSTNO (2)
Učenec z zatikanjem zapoje/recitira pesem ali pove izštevanko. Napake v izgovorjavi otežujejo razumevanje.
NEZADOSTNO (1)
Učenec s precejšnjim zatikanjem zapoje/recitira pesem ali pove izštevanko. Zaradi napak v izgovorjavi je nejasno, kaj poje/izgovarja.
TOREK, 21. 4. 2020 in SREDA, 22. 4. 2020
Guten Tag!
Še vedno mi niste vsi poslali svoje bralne značke. Prosim, da to storite še danes!
Oglejte si posnetek in sledite navodilom: https://www.loom.com/share/2261ff08fe884574af9a94d1cb4f7f50
Povedi mi pošljite najkasneje do 5. 5. 2020
Schöne Ferien, lepe počitnice vam želim,
Urška Štajer
TOREK, 14. 4. in SREDA, 15. 4. 2020
Einen schönen guten Tag!
Upam, da ste lepo preživeli velikonočne praznike. Nemci bi vam ob tem času voščili: Frohe Ostern!
BRALNA ZNAČKA: še vedno mi niste vsi poslali svoje bralne značke. Navodila najdete malo nižje na strani (pri navodilih za prejšnji teden). Prosim, da to storite še ta teden.
V tem tednu boste ponovili šolske potrebščine in se naučili, kako po nemško povedati, katere predmete se učite v šoli.
Za torkovo uro rešite tile dve igrici s šolskimi potrebščinami:
Spomin: https://learningapps.org/display?v=pnai925u520
Križanka: (črk s preglasi ni, namesto njih uporabite: ä=ae, ö=oe, ü=ue) https://learningapps.org/display?v=pyco9de9n20
Za sredino uro si poglejte posnetek in sledite navodilom: https://www.loom.com/share/372e6fd629dd458098bc12de4c58188f
Tschüs,
Urška Štajer
TOREK, 7. 4. 2020 in SREDA, 8. 4. 2020
Hallo! Wie geht’s? Hoffentlich sehr gut!
Še vedno se niste vsi prijavili na naš kanal na eAsistentu. Storite to še danes, navodila so malo nižje na tej strani. Če ima kdo kakšno težavo pri prijavi, mi pišite: urska.guzelj-stajer@ossklm.si
BRALNA ZNAČKA: Bralno značko imate dokončano, niste pa mi je še vsi oddali. Prosim, da jo vsi, ki jo imate še pri sebi, slikate in mi vse 3 obnove pošljite na mail.
Če komu kakšna obnova manjka, mi javite, pa vam bom poslala slikano knjigo, da jo boste lahko naredili.
V tem tednu boste s kvizom utrdili dele telesa in se naučili pesmico Hände waschen. Kviz najdete tule, ni ga potrebno slikati, ker dobim poročilo, je pa nujno, da se prijavite s svojim imenom: https://kahoot.it/challenge/0472833?challenge-id=77c78216-aad9-42b1-a0fe-a8c34860926b_1586177872292 PIN: 0472833
Pesmica: https://www.youtube.com/watch?v=pe3F6Pp4hQk
Večkrat si jo poslušajte, govori o tem, da si mora vsak otrok umivati roke/lase/noge/ritko. In ker pri sebi nima brisače, mora ta del telesa dobro otresti.
Hände waschen, Hände waschen, (roke umivati)
muss ein jedes Kind. (mora vsak otrok)
Hände waschen, Hände waschen,
bis sie sauber sind. (dokler niso čiste)
Nun sind die Hände sauber ja, (zdaj so roke čiste)
doch leider ist kein Handtuch da. (a žal ni nikjer brisače)
D’rum müssen wir sie schütteln, schütteln, schütteln (zato jih moramo stresati)
bis dass sie trocken sind. (dokler ne bodo suhe)
Viel Spaß,
Urška Štajer
TOREK, 31. 3. 2020 in SREDA, 1. 4. 2020
Pozdravljeni,
upam, da ste vsi v redu. Ker vas že pogrešam, sem našemu razredu ustvarila kanal na eAsistentu. Da boste do njega lahko dostopali, potrebujete svoje uporabniško ime in geslo. Morda ga že imate in kanal že lahko vidite (klikneš na KOMUNIKACIJA, nato KANAL, imenuje se 5.r – N2N), če pa še ne, pa prosite starše, da vas prijavijo. Tule so navodila, kako to naredijo: urejanje_dostopa_do_eA_za_ucence_navodila
Če boste imeli pri prijavi kakršnokoli težavo, mi javite na urska.guzelj-stajer@ossklm.si
Sicer pa je ta teden namenjen igri 🙂
Pošiljam nekaj kvizov, ki bodo odprti do petka, 3. 4. 2020 do 15h. To pomeni, da jih morate do takrat nujno rešiti, saj kasneje ne boste mogli več dostopati do njih. Vsako zadnjo stran kviza slikajte in ga objavite na našem kanalu ali mi slikico pošljite po elektronski pošti. Moj naslov: urska.guzelj-stajer@ossklm.si
- kviz z oblačili: https://kahoot.it/challenge/0316281?challenge-id=77c78216-aad9-42b1-a0fe-a8c34860926b_1585492688738 PIN: 0316281
- kviz z deli telesa: https://kahoot.it/challenge/0865065?challenge-id=77c78216-aad9-42b1-a0fe-a8c34860926b_1585493618013 PIN: 0865065
- spomin z deli telesa: https://learningapps.org/watch?v=p7ryropmj20
- kviz z deli telesa: https://www.educandy.com/site/resource.php?activity-code=9232
- igrice z deli telesa: https://www.educandy.com/site/resource.php?activity-code=9921
Dobro bodite,
Urška Štajer