ŠI 1 7.

Učna ura, španščina, 7. razred, ponedeljek, 1. 6.

Ponedeljek, 1. 6.

Posneta navodila so tukaj.

  1. Za začetek se bomo malo razmigali s pomočjo videa.
  2. Napiši kateri osebi pripada določen del telesa na sliki kot je v primeru. Vaja je na povezavi. Stavke mi pošljite na mail ali v eAsistenta do srede, 3. 6.
  3. Naslednjič (že v šoli, jupiii :D) bomo nadaljevali z ujemanjem pridevnikov s samostalniki pa bi si danes samo prepisali snov v zvezek.UJEMANJE PRIDEVNIKOV S SAMOSTALNIKI
    1. kategorija: Tisti, ki se končajo na O (largO)

    -končnica O za moški spol ednine: largO

    -končnica A za ženski spol ednine: largA

    -končnica OS za moški spol množine: largOS

    -končnica AS za ženski spol množine: largAS

    1. kategorija: Tisti, ki se končajo na soglasnik (azul (=moder))

    -brez končnice za moški in ženski spol ednine: azul/

    -končnica ES za moški in ženski spol množine: azulES

    1. kategorija: Tisti, ki se končajo na samoglasnik (grande)

    -tista končnica, na katero se končajo (A ali E) za moški in ženski spol ednine: grandeE, rosA

    -končnica S za moški in ženski spol množine:grandeS, rosaS
    Primeri: pies pequeños, la nariz grande, los cuellos cortos.

 

 

Učni uri, španščina 7. razred, ponedeljek 25.5., četrtek 28.5.

Ponedeljek, 25.5.

Pozdravljen/a!

Poslala sem vam popravljen test.

Poglejte, če sem prav preštela točke in glede tega bi omenila, da sem točke po večini napisala samo, kjer sem jih odštevala. Koliko točk je katera naloga vredna si lahko pogledate v test, ki sem  ga poslala. Lahko pa samo odštejete koliko točk sem odštela od vseh točk. Vseh točk je 47 in ne 48 kot sem napisala v kriterij na test, ker sem se pri 12. nalogi zmotila in je vredna 5 in ne 6 točk kot piše. Procenti za kriterij so isti, točke pa so se malo spremenile:

 

0-23,03 t. = 1

23, 5 – 29,14 t. = 2

29, 61 – 35, 25 t. = 3

35, 72 – 41, 36 t.= 4

41, 83 – 47 t. = 5

 

Danes bi se za pregled le-tega in da boste lahko naredili popravo dobili v Zoomu. Mislim, da bo trajalo največ 20 minut. Upam, da bomo v 15 min.

Tukaj so informacije za naše srečanje:

Dobimo se ob 17 h.

Tjaša Jereb is inviting you to a scheduled Zoom meeting.

 

Topic: Španščina: poprava testa

Time: May 25, 2020 17:00 Belgrade, Bratislava, Ljubljana

 

Join Zoom Meeting

https://us04web.zoom.us/j/75777627934?pwd=REhGNFhiTnEwaEhNWXhMbVpHaU5TZz09

 

Meeting ID: 757 7762 7934

Password: 1cvdNf

 

Po večini nimate veliko poprave, a prosim pošljite mi jo do četrtka, 28. 5. na mail ali v e-Komunikacijo. Prosim, da v celih stavkih, ne samo rešitve.

Četrtek, 28.5.

 

Danes se bomo učili o glagolu tener (imeti) in o delih telesa.

 

Navodila imate tukaj.

 

TENER

 

yo tengo
tú tienes
él/ella tiene
usted tiene
nosotros tenemos
vosotros tenéis
ellos/ellas tienen
ustedes tienen

Kako se sprega glagol tener si prepišite v zvezek.

 

Na spodnji povezavi imate nove besede o delih telesa s strani 66 (lahko si ogledate slikice) v učbeniku in vaje za glagol tener. Prepišite si razpredelnico z deli telesa v zvezek in 4 nove pridevnike, ki so spodaj. Na koncu pa so še vaje za spreganje glagola tener. Le-te rešite in mi jih prosim pošljite  do sobote 30.6. na mail ali v eKomunikacijo.

 

POVEZAVA

 

 

Četrtek, 21.5.

Pozdravljeni!

Ker vsi nimajo tiskalnikov mi pošljite slikane na roko napisane rešitve, da bodo za vse enako možnosti. Lahko napišete na primer samo: “Naloga 1. a) REŠITEV.”

Prosim, da pošljete do 18 h, razen če smo se kaj drugače s kom zmenili. Pošljete na mail: tjasajereb7@gmail.com ali na e-Komunikacijo.

Povezava do testa je tukaj: https://docs.google.com/document/d/14Y9o819v4alSabhF1CFCAeiSge-d6UFxb7dgHYJi1tU/edit?usp=sharing

 

Uspešno reševanje vam želim!

 

Tjaša

Učni uri, španščina 7. razred, ponedeljek 18.5., četrtek 21.5.

Ponedeljek, 18.5.

Pozdravljeni!

 

Prosim pošljite mi še drugi preizkus kateri tega še niste storili. Prosim tudi, da si že danes preberete navodila za to, kako bomo pisali test v četrtek in mi pišete, če imate vprašanja.

 

Danes bomo vadili na Kahootu za test. Čas za reševanje imate do srede, 20. maja do 12h. Povezavo do kviza imate tukaj: https://kahoot.it/challenge/07889218?challenge-id=6c487411-235b-448e-acda-32137345e273_1589734129060

(Lahko pa uporabite tudi PIN številko: Game PIN: 07889218

Za to morate vpisati “Play Kahoot” ali kaj podobnega v brskalnik, da najdete okenček, kamor vpišete PIN. Lahko greste tudi na to povezavo: https://kahoot.it/)

 

Četrtek, 21.5.

Danes bomo imeli test.

Kako bo to potekalo? 

V četrtek ob 17h ga bom objavila tukaj na spletišču, kjer tudi drugače objavljam navodila in tudi v E-komunikaciji v našem kanalu.

 Rešitve bi mi poslali na e-Komunikacijo ali na mail tako kot je bilo pri zadnjem preizkusu. Potrebno je torej na roko napisati številko naloge, napisati rešitev, slikati rešitve in mi jih poslati. Prosim, da mi pošljete test do 18 h. Če boste imeli težave, mi pišite!

 

Učna ura, španščina 7. razred, ponedeljek, 11.5., četrtek, 14.5.

Ponedeljek, 11.5.

Pozdravljeni!

S to uro skupaj imamo še 3 ure do testa, tako da se bomo zdaj posvetili samo temu.

Danes naredite in mi pošljite popravo: sliko poprave v zvezku in naj bo v celih stavkih.

Četrtek, 14.5.

Pozdravljeni!

Danes bomo naredili še en preizkus. Pomembna opomba: Ker vsi nimajo tiskalnikov mi pošljite slikane na roko napisane rešitve, da bodo za vse enako možnosti. Lahko napišete na primer samo: Naloga 1. a) REŠITEV. Rešitve mi prosim pošljite do petka (15.5.).

Povezava do preizkusa je tukaj: https://docs.google.com/document/d/1IYXDUCbubFT_sSpvclrb1KyeoU8jrW1wVA0zPa-I8-0/edit?usp=sharing

Učna ura, španščina 7. razred, četrtek, 7.5.

Upam, da ste lepo preživeli počitnice, zdaj pa novim zmagam naproti!

V četrtek, 21. maja imamo pisno ocenjevanje znanja.

Četrtek, 7.5.

Prosim, da mi čim prej pošljete preizkuse, ki so bili za poslati že do 25.4., kateri jih še niste. Zato, da jih bom lahko pregledala in boste lahko sodelovali na skupnem Zoom sestanku, kjer bomo v četrtek preizkuse pregledovali. Dobimo se na Zoomu v četrtek 7.5. ob 12 h.

Za prijavo na sestanek boste vpisali geslo, ki je čisto spodaj . Za sodelovanje v ZOOM konferenci je potrebno aplikacijo naložiti. Če jo že imate naloženo, je ni potrebno ponovno nameščati. Kako se to naredi, je opisano v priponki, vas pa ob kliku na povezavo vodi tudi program sam.

ZOOM-Navodila za uporabo programa

Informacije o sestanku so spodaj.

Tjaša Jereb is inviting you to a scheduled Zoom meeting.

Topic: My Meeting

Time: May 7, 2020 12:00 Belgrade, Bratislava, Ljubljana

Join Zoom Meeting-POVEZAVA:

https://us04web.zoom.us/j/75771903060?pwd=a1U3SUY5ZnRUNWdMajdHeWtTVk1IZz09

Meeting ID: 757 7190 3060

Password/geslo: 5GYDvK

Učni uri, španščina 7. razred,  ponedeljek, 20.4. in četrtek, 23.4.

Pozdravljeni!

Ta teden bomo naredili preizkus znanja, da malo vidimo, kako vam gre.

Kaj je potrebno znati?

Začeli bomo pri snovi, ki ste jo delali še s Petro:

  1. meseci
  2. števila 20-32
  3. Letni časi (Las cuatro estaciones)
  4. Datum (la fecha)

Potem pa gremo že na to kar ste delali z menoj:

  1. También, tampoco, a mí no, a mí sí (učbenik str. 47)
  2. Tabela z glagolom gustar (str. 53): zaimki pri glagolu gustar in vedeti ali je “gusta” ali “gustan”
  3. Nove besede iz lista: LA COMIDA
  4. Kaj pomeni “lleva”. Primer: vaja 2. na strani 48.
  5. Živali in povedati katera je tvoja najljubša žival in zakaj.
  6. Pridevniki PARA DESCRIBIR ANIMALES Y PERSONAS (Iz gradiva, ki sem ga poslala staršem  19.3.)
  7. Glagoli s strani 51 v učbeniku: dormir, jugar…
  8. Pravilni glagoli-mešani za vstavljati

NE PIŠEMO družine in svojilnih zaimkov.

Povezava do preizkusa je tukaj:

https://docs.google.com/document/d/1_RiW4MUpdquIBdUs-_q6vTGb7TVysgQT053O0cCSfUE/edit?usp=sharing

Ta teden bomo obe uri namenili reševanju preizkusa, saj so navodila, da vam dam 15 minut dela na uro in upam, da ga boste lahko v 30 minutah rešili. Rešite ga, ko boste ponovili snov in boste imeli mir.

Prosim, da mi pošljete rešene in natisnjene preizkuse do sobote, 25.4. na tjasajereb7@gmail.com.

Lep pozdrav!

Tjaša

Španščina 7. razred, četrtek, 16. 4. 20

Pozdravljeni!

Tudi danes se vam oglašam na spodnji povezavi:

 

https://www.loom.com/share/65c09ad31860411eb396b4585614a8ad

 

Drugače pa imate vsa navodila tudi napisana spodaj.

 

Najprej naredimo nalogo 3. na str. 64.

Iz stavkov je treba sklepati kaj pomenijo odebeljene besede: a) nieto b) mujer c) exmarido d) medio hermana. Pomagajte si z izpolnjenim Oskarjevim drevesom. Če še niste izpolnili Oskarjevega drevesa – to je bilo pri prejšnji uri se vrnite nazaj in naredite to nalogo s pomočjo videa. Če še niste pošljite to izpolnjeno Oskarjevo družinsko drevo meni, da ga pogledam.

 

Pri tej vaji sklepate iz stavka pri vsaki črki kaj odebeljena beseda pomeni. Na primer prvi stavek je: Óscar es el nieto de María. Pogledamo v družinsko drevo, kdo je María in kje je Óskar in ugotovimo, da je Óscar vnuk Marije.

Prvi primer imate že narejen. “Nieto” significa “grandson”. Če bi prevedli v slovenščino: “Nieto” significa “vnuk”.

Tako tudi vi v slovenščino prevedite besede. Torej, b) “Mujer” significa “….”.

Te rešitve mi pošljite na mail: tjasajereb7@gmail.com . 

 

(Lahko natipkate, lahko pa tudi slikate. Sliko pripnete tako da jo najprej naložite na računalnik in nato v mailu kliknete na sliko sponke, kjer piše “Priložite datoteke” ali “Pripni datoteko”, odvisno ali pošiljate iz gmaila ali iz Arnesa…Vem, da vas večina to zna, a smo dobili navodila, da moramo to bolj podrobno napisati za nekatere.)

 

Sedaj si prepišite tabelo s svojilnimi zaimki. “Singular” je ednina, “plural” je množina, “masculino” je za moški spol in “femenino” je za ženski spol. 

Pri spodnji nalogi označi katera beseda je pravilna. Potrebno je ugotoviti, ali gre za osebni zaimek:  ti (tú) ali za zaimek mí ali za svojilni zaimek: moj, tvoj (mi, tu,). Rešitve mi pošljite na: tjasajereb7@gmail.com

Naj vam gre delo super od rok!

 

Tjaša

Španščina 7. razred, ponedeljek, 6.4.20, četrtek, 9.4. 20

Ponedeljek, 6.4.20

Zdaj pa glagoli za vstavljati ne bodo več v tabeli, ampak v stavkih pomešani. Da vidimo kako nam grejo…

Učb. 52/2 + Učb. 52/3 – Povezava za ti 2 nalogi je spodaj:

https://www.liveworksheets.com/as83583lb

Naredite še nalogo 4 na strani 53. Izbirate lahko med istimi glagoli kot so pri nalogi 3 na str. 52. Križanko si prerišete v zvezek in mi sporočite, če se vam je v njej vse izšlo.

Četrtek 9.4.

Navodila za delo imate napisana spodaj, so pa tudi v temle filmčku, v katerem slišite tudi izgovorjavo novih besed:

https://www.youtube.com/watch?v=y2wxtf5dgWY

 

Četrtek, 9.4.

 

Nove besede:

el hermano – brat

la hermana -sestra

 

los padres – starši

la madre – mama

el padre – oče

 

los hijos – sinovi in hčerke

la hija – hčerka

el hijo – sin

 

la abuela – babica

el abuelo – dedek

 

mi hermano/a – moj brat/sestra

mis hermanos/as – moji bratje/sestre

 

Prepiši si nove besede z prevodi v zvezek in naredi nalogo str. 64 / 2. Prepiši si Oskarjevo družinsko drevo v zvezek in ga izpolni s pomočjo videa:

 

https://drive.google.com/file/d/1kbI4lzkDpJ_j8ldVhcTOCvyY1ZarfQIc/view?usp=

 

Prosim, da mi pošljete rešitve na tjasajereb7@gmail.com.

 

 

Španščina 7. razred, ponedeljek, 30.3.

Pozdravljeni!

Prejšnjič ste si že lahko ogledali glagole na -AR, -ER, -IR. Naslednji 2 uri pa bomo posvetili drilu teh končnic.

Za vaje bo potrebno tudi vedeti, kako napisati ostrivec (é). Pritisnete tipko Alt Gr in hkrati še številko 9 (tisto nad črkami, ne tisto na desni) in nato to spustite in pritisnete črko nad katero želite ostrivec, npr. “e”. In sedaj lahko napišete: leéis, habléis, cantáis, vivís…

Lahko pa črko z ostrivcem tudi od kod prekopirate.

Ko končate z vajami na internetu kliknete: “Finish” in nato imate na izbiro: “Check my answers” ali “Email my answers to my teacher”. Lahko si sami pregledate in izberete prvo možnost ali pa kliknete na drugo možnost in jih pošljete meni (moj mail: tjasajereb7@gmail.com).

Ponedeljek, 30.3.20

Za vadenje glagolov na -ar imate vaje tukaj:

https://www.liveworksheets.com/vv82595er

Razpredelnico je potrebno dopolniti z glagoli po zgledu “cantar”.

Glagole na -er lahko vadite tukaj:

https://www.liveworksheets.com/ri83212qn

In tu so še glagoli na -ir:

https://www.liveworksheets.com/bg83384cs

Pri glagolih na -ir: Pazite, da je za vosotros/as vivís. Na drugem i-ju je ostrivec.

 

Za vsa vprašanja sem vam na voljo na tjasajereb7@gmail.com

Lep pozdrav!

Tjaša

 

 

 

Pozdravljeni!

 

Upam, da ste mamicam že voščili za materinski dan. 🙂

Zopet imam delo za vas in sicer za četrtek 26.3.

  • Učb. 50/2.

Napišite katera je vaša najljubša žival in zakaj. Pomagajte si z besedami, ki sem jih vam dala prejšnjo uro.

 

Npr. MI ANIMAL FAVORITO ES el caballo PORQUE es cariñoso y inteligente.

 

Napišite še katere živali vam niso všeč in zakaj.

NO ME GUSTAN LOS / LAS ……. PORQUE…

Npr. No me gustan las tortugas porque son lentas.

 

Kar ste napisali mi pošljite na: tjasajereb7@gmail.com.

 

  • Učb. 51/2.

Prepišite si spodnjo tabelo v zvezek in se naučite nove besede.

spati dormir
igrati se jugar
plavati nadar
correr teči
cantar peti
volar leteti

 

Pri nalogi 2. na str. 51 izberite glagol, ki ne more biti resničen. Na primer pri primeru a) izbirate med: comer / volar / dormir.

 

Tudi te rešitve mi pošljite.

 

  • Prepišite si v zvezek še tabelo z glagoli s strani 52: ESCHUCHAR, BEBER, ESCRIBIR in si podčrtajte končnice in naslednjič bomo nadaljevali s to snovjo.

Ostanite zdravi!