SLO6 ga. Potočnik

ZADNJA DVA DNEVA 

Ponedeljek, 1. 6. 2020

Srečanje na zoomu ob 12. uri. Pripravite vaje za glagol.

Torek, 2. 6. 2020

Oglejte si video o spreganju glagola in o glagolski osebi. Potem pa reši interaktivne vaje za utrjevanje glagola.

https://interaktivne-vaje.si/slovenscina_ps/gradiva_slova/glagol_6r/glagol_poisci.htm

https://interaktivne-vaje.si/slovenscina_ps/gradiva_slova/glagol_6r/glagol_poisci.htm

__________________________________________________________________________________________________________________________

10. TEDEN

Ponedeljek, 25. 5. 2020

Govorni nastopi, Opis športa

Torek, 26. 5. 2020 

Govorni nastopi, Opis športa

Sreda, 27. 5. 2020

GLAGOL, DZ, str. 13-15.

V zvezek napišite velik naslov GLAGOL.

Najprej prepišite definicijo na str. 15, rumen okvirček zgoraj. Nato pa še oranžen okvir Dobro je vedeti na isti strani. Rešite naloge od 1. do 6.

Četrtek, 28. 5. 2020

Glagolska oseba in čas: DZ, str. 16 in 17, nal. 7 in 8. V zvezek prepiši besedilo v rumenem okvirju na str. 17.

Petek, 29. 5. 2020

Obiščite spletno stran in utrjujte znanje o glagolu.

https://eucbeniki.sio.si/slo8/2307/index1.html

https://eucbeniki.sio.si/slo8/2307/index2.html

https://eucbeniki.sio.si/slo8/2307/index3.html

____________________________________________________________________________________________________________

9. TEDEN 

Ponedeljek, 18. 5. 2020

Utrjevanje pridevnikov na spletni strani:

  • http://www.s-sers.mb.edus.si/gradiva/w3/slo/076_pridevniska_beseda/10_obravnava.html

Prislov, DZ, str. 115-116:

Preberi besedilo Hotel Transilvanija 2 in rešite naloge od 1. do 4.  naloge. Potem prepiši v zvezek razlago v rumenem okvirju in tabelo v rdečem okvirju.  Nato reši naloge od 5. do 10. 

Torek, 19. 5. 2020

Pregled nalog na zoomu ob 10. uri in razlaga prislova.

https://us04web.zoom.us/j/79645774534?pwd=bjBOMG5VL2ZROXF1TDgwR3RiVW9MZz09

Sreda, 20. 5. 2020

Preveri svoje znanje, DZ, str. 120-122.

Četrtek, 21. 5.  in petek, 22. 5. 2020 – PREVERJANJE_govorni nastop po razporedu

__________________________________________________________________________________________________________________

NAVODILA ZA GOVORNI NASTOP – Opis športa

Preverjanje za govorni nastop bomo izvedli prihodnji četrtek, 21. 5.,  in petek, 22. 5., po razporedu, kot smo ga določili danes.

Ocenjevanje bo 25., 26. in 27. 5., vsak dan po 8 učencev. Razpored bomo določili naknadno.

Navodila so v DZ, str. 63 in 64. Govorni nastop naj traja od 2 do 3 minute, lahko tudi več.

__________________________________________________________________________________________________________________________

8. TEDEN (od 11. 5 do 15. 5. 2020)

Ponedeljek, 11. 5. 2020

Delovni zvezek, rešite vse naloge str. 94, 95, 96, 97

V zvezek prepišite definicije v rumenem okvirju:

  • na strani 95 – STOPNJEVANJE PRIDEVNIKA – OSNOVNIK.
  • na strani 96 – PRIMERNIK
  • na stani 97 – PRESEŽNIK

Torek, 12. 5. 2020

Srečanje na Zoomu ob 10. uri, ko bomo pregledali vaje v DZ. Povezava za srečanje je na e komunikaciji.

Sreda, 13. 5. 2020

  • Rešite interaktivno vajo o pridevniku na: 

http://gradiva.txt.si/slovenscina/slovenscina-za-triletne-sole/jezik-in-besedilne-vrste/oblikoslovje/oblikoslovje/test-10/naloga-26/

  • V zvezek pripišite in rešite naslednje povedi:

1. V povedih poišči primernike.

Največja sreča za človeka je zdravje. Toplejši zrak je lažji, zato se dviguje. Ob morju je vse polno večjih in manjših zalivov. Poiskal si bom boljše stanovanje. Izletniki so se ustavili na strmem pobočju.

2. Pridevnike v oklepaju postavi v primernik ali presežnik (glede na pomen).

Ta prepad je (globok) od onega. Odmor je bil (dolg), kakor smo pričakovali. Triglav je (visok) gora v Sloveniji. Knjiga je naša (dober) prijateljica. Mislil sem, da bo grča (trda), kot je bila v resnici. To mora ostati (velika)skrivnost. Ta slika mi je (ljuba) od vseh.

Četrtek, 14. 5. 2020

Preverjanje znanja, DZ, od strani 98 do 101.

Petek, 15. 5. 2020

Srečanje na zoomu ob 10. uri. Pregledali bomo preverjanje in nalogo, ki ste jo dobili v sredo. Vabilo bom poslala na e komunikacijo.

__________________________________________________________________________________________________________________________

 

7. TEDEN ( od 6. 5. do 8. 5. 2020)

Sreda, 6. maj 2020

  1. V zvezek napiši naslov VZROK in POSLEDICA. Prepiši naslednje povedi in  razlago:
  • Ostal sem doma, ker sem se slabo počutil.
  • Ostal sem doma zaradi slabega počutja.
  • Slabo sem se počutil, zato sem ostal doma.

(V vseh treh povedi poišči besede ker, zaradi in zato ter jih obkroži z zeleno barvo.)

Prepiši razlago: V prvih dveh povedi besedi KER in ZARADI izražata VZROK. Veznik KER vedno zahteva vejico, kadar pa je v povedi beseda ZARADI, takrat vejice ni. V zadnji povedi beseda ZATO izraža POSLEDICO. V povedih z veznikom ZATO vedno stoji vejica. 

Povedi z vzrokom lahko pretvorimo v posledico:

  • Učenci so bili zmedeni, ker niso razumeli navodil. (VZROK) – Učenci niso razumeli navodil, zato so bili zmedeni. (POSLEDICA).
  • Veznik ZATO ne more biti nikoli na začetku povedi. Pri pretvorbi moramo biti pozorni na besedni red, ki ga je treba malo spremeniti. 

2. Samostojno reševanje nalog v učbeniku str. 88 do 92, naloge od 1 do 7. Pravilnost zapisa bomo preverili v petek preko zooma.

 

Četrtek, 7. maj 2020

  1. V zvezek napiši naslov PRIDEVNIKI in prepiši tabelo v zelenem okvirju na strani 146.
  2. Preberi besedilo na str. 92 in samostojno reši naloge na str. 93, od 1. do 6.

Petek, 8. maj 2020

Srečanje na ZOOM-u ob 11. uri. Pri sebi imej zvezek za slovenščino, delovni zvezek in pisalo. 

Vabilo : https://us04web.zoom.us/j/73743677542?pwd=dXpibXpLYXk1YWZlZWxWUzVJajV1UT09

_________________________________________________________________________________________________________________

6. TEDEN ( od 20. 4. do 24. 4. 2020)

Ponedeljek, 20. 4. 2020

Na spletnih straneh poišči podatke, kako so se razvijale tudi druge domače živali (krava, kokoš, ovca, koza, domači pujs, pes, gos, raca). Izberi si eno in razišči njen razvoj. V zvezek zapiši naslednja vprašanja in nanje odgovori:

  • Kdaj in kje se je pojavila omenjena žival?
  • Katere so njene posebnosti?
  • Kakšen je bil njen način življenja?
  • Katere vrste so še ohranile?

Poslikaj in nalogo pošlji na moj mail.

Torek, 21. 4. 2020 – utrjevanje odvisnega govora

Povedi prepiši v zvezek in jih pretvori v odvisni govor.

  1. Mama mi je rekla: „Prinesi jabolka iz kleti.”2. „Kako si kaj,” me je prijazno vprašala soseda.3. Prijatelji so me spraševali: „Ali greš na košarko?”4. Učitelj je rekel: „Odloži torbo na tla.”5. Tone je srečen vzkliknil: „Zadel sem na loteriji!”

 

Sreda, 22. 4. 2020: /

Četrtek, 23. 4. 2020: Utrjevanje premega govora 

Povedi prepiši v zvezek in jih pretvori v premi govor.

1.Manja je povedala, da je bila bolna.

2. Sestra je trdila, da ni pozabila kupiti kruha.

3. Oče je zaklical, da moramo odriniti.

4. Učiteljica nam je naročila, da se moramo v petek vsi javiti na zoom.
Petek, 24. 3. 2020

  • DZ, str. 132 do 134.
  • RU: srečanje na zoomu ob 10. uri. Klikni na povezavo:https://us04web.zoom.us/j/73541507490?pwd=cVVSS24rZ0o4SndseW1PUllJbElnZz09

 

__________________________________________________________________________________________________________________________

5. TEDEN (od 14. aprila do 17. aprila 2020)

Torek, 14. 4. 2020

Ogled gledališke predstave Kit na plaži!

Najprej si preberi gledališki list, ki je na spodnji povezavi. V njem boš našel vsebino gledališke predstave:

http://www.lgl.si/si/predstave/vse-predstave/958-Kit-na-plazi#.XpLUGcgzbIU

Celotna gledališka predstava je na spodnji povezavi in traja 1h in 20 min. Lahko si jo ogledaš sam,  z bratom/sestro ali s starši.     http://www.lgl.si/si/predstavitveni-video                    https://vimeo.com/293686278

 

Sreda, 15. 4. 2020

Napiši oceno gledališke predstave. Potrudi se, da bodo iz besedila razvidne dobre in slabe strani igre. Ocena naj ima naslednje sestavine:

  1. odstavek: Navedi ustvarjalce igre (režiser, scenarist, glavni igralci, kostumografija, glasba, ime gledališča)
  2. odstavek: Koliko časa traja predstava, kdaj je bila premiera, nagrade.
  3. odstavek: Povzetek zgodbe
  4. odstavek: Izrazi svoje mnenje, kaj ti je bilo v predstavi všeč in kaj ne; svoje misli tudi utemelji.

Svojo oceno zapiši v zvezek ali pa natipkaj v wordu. Izdelek pošlji na moj mail!

 

Četrtek, 16. 4. 2020

DZ, str. 125- 128: Razvoj konja, nal. 1-9.

 

Petek: 17. 4. 2020

DZ, str. 129-131, naloge 14-21.  Posnetek poslušaj na: https://www.ucimte.com/?q=youtube/491/0

REŠITVE: RAZVOJ Živali_rešitve

_____________________________________________________________________________________________________________________

4. TEDEN  

  • Ponedeljek, 6. 4. 2020; OPIS NARAVNEGA POJAVA, DZ; str. 82-86, nal.1-15;
  • Torek, 7. 4. 2004: Sestavi uganko, pesmico, lahko tudi s pantomimo zaigraš nek naravni pojav in se posnameš s telefonom. Lahko tudi samo napišeš/narišeš/posnameš, kateri naravni pojav si opazil danes!   Odzivi na moj mail!
  • Sreda, 8. 4. 2020:

Spodnje povedi pravopisno in slovnično pravilno prepiši v zvezek. Manjkajo ločila, velike začetnice, vejice, pike, narekovaji, napačno zapisane besede  … Gre za vice na trenutne razmere;

  • Sm si šel mal pozvonit na vrata ker je dober občutek, ko dobiš ֞
  • Zdaj, ko so v karanteni tisti, ki imajo rojstni dan, se jim vošči tako želim ti zdravja, olja, kvasa, moke in paleto wc papirja
  • kako gre svet naprej zdaj lahko učiteljico kar z daljincem izklopiš
  • moški na urgenci leži z zlomljena noga ključnica zlomljena čeljust

zdravnik ga vpraša:   huda nesreča

moški odgovori ne, samo kihnil sem v omari

  • Četrtek in petek, 9. in 10. 4. OCENA FILMA

DZ, str. 105-111, nal. od 1 do 15.

 

__________________________________________________________________________________________________________________________

3. TEDEN

  • Ponedeljek, 30. 3. 2020: Opis športa

DZ, str. 58-62, bralno razumevanje o gorskem kolesarjenju.

Reši naloge od 1 do 11.

Rešitve: https://www.ucimte.com/?q=podpora_gradiva_meni/7#!  na str. 24 in 25.

  • Torek, 31. 3. 2020

DZ, str. 63: V zvezek prepiši definicijo opisa športa (kar je v modrem okvirju).

V zvezek ali pa v wordu sestavi besedilo – opis svojega najljubšega športa, športa, ki ga treniraš, lahko izbereš kakega od zanimivih ekstremnih športov, s katerim se ne ukvarja veliko ljudi. Upoštevaj navodila, ki so na strani 63. Do petka zvečer mi besedilo pošlji na mail!

  •  Sreda, 1. 4.2020

Nahecaj starše, brata, sestro, babico/dedka preko telefona, prijatelje preko socialnih omrežij … DANES JE PRVI APRIL! Svoje prigode, odzive, vice ali pa če te je kdo drug nahecal, napiši na moj mail do četrtka dopoldan!

Četrtek, 2. 4. 2020

Danes je mednarodni dan otroških knjig. Prav na ta dan leta 1805 je umrl danski pisatelj in pesnik Hans Christian Andersen, avtor številnih znanih pravljic. Svojim staršem, bratom, sestram … preberi eno pravljico po lastnem izboru, ni nujno da od Andersena. Če boš bral mlajšim bratom/sestram, jim daj za nalogo, naj pravljico ilustrirajo. Bo šlo? Javi, kakšni so bili odzivi!

  •  Petek, 3. 4. 2020

Do večera pošlji opis športa na moj mail.

___________________________________________________________________________________________________________________

2. TEDEN

  • Sreda, 25. 3.

Delovni zvezek, str. 35 do 38, nal. 1-3, 6-18,

Posnetek je na strani https://www.youtube.com/watch?v=lLI9yIFZ9YI&feature=youtu.be

  • Četrtek, 26. 3. 2020

Delovni zvezek, str. 40 in 41, nal. 22.

V zvezek prepiši definicijo, kako se opiše določeno bolezen (v vijoličnem okvirčku).

  • Petek, 27. 3. 2020

V zvezek ali pa v wordu opiši zadnjo bolezen, zaradi katere si ostal doma. Upam, da ni korona! Sestavke pošlji na moj mail.

Razredna ura: naberi regrat, čemaž ali naredi kak drug šopek in z njim preseneti svojo mami, babico, teto …

V prilogi vam pošiljam rešitve iz DZ.

 _____________________________________________________________________________________________________________________

  1. TEDEN

Ponedeljek, 16. 3. 2020

– dokončajo popravo preverjanja;

– rešijo do konca učni list, ki so ga dobili v četrtek pri pouku. Vse rešitve pišejo v zvezek.

– Za vajo naredijo še ti dve povedi. Oba odvisna govora pretvorijo v premi govor, in sicer na oba načina: enkrat je spremni stavek na 1. mestu, enkrat pa za dobesednim navedkom. Vse pišejo v zvezek.

  1. Dedek je vpraša vnuka, kako se ima v šoli.
  2. a) spremni stavek na začetku: ______________________________________________
  3. b) spremni stavek za dobesednim navedkom: __________________________________
  4. Učenec je odgovoril, da ne pozna odgovora.
  5. a) spremni stavek na začetku: ______________________________________________
  6. b) spremni stavek za dobesednim navedkom: __________________________________

 

Torek, 17. 3.

Na spletni strani si učenci ogledajo posnetek:

nato pa v delovnem zvezku Slovenščina 2. del rešijo naloge od 1 do 7, na strani 6, 7, 8.

SREDA, 18. 3.

– DZ, str. 8-10, nal. 8-14.

– V zvezek napišejo naslov OPIS IGRE in zapišejo:

V opisu igre natančno predstavimo kako igro :

– navedemo ime igre

– vrsto (zunanja,talna, družabna …)

– število igralcev

– starost igralcev

–  prostor

– pripomočki

– opis poteka po korakih in pravila

– kakšen je konec.

ČETRTEK, 19. 3.

Opišejo svojo najljubšo igro; zapisano naj bo v zvezku.

PETEK 20. 3.

– DZ, str. 11 in 12, vse naloge.

– Odvisni govor pretvori v premega in povedi zapiši v zvezek.

  1. Tinček je kričal z drevesa, naj pridejo bliže.
  2. Branko je trmaril, da tu ne bo sedel ves čas.
  3. Prijatelji so povedali, da bodo odpotovali v Avstralijo.

 

Razredna ura: opravi vsaj eno naslednjih stvari:

– pospravi posodo iz stroja/pomij in obriši posodo

– pomij kopalnico

– skuhaj kosilo

– posesaj stanovanje

– obriši prah s polic

– uredi svojo sobo

– pojdi na sprehod s starši, prijateljem, s psom …

– podari nekomu nasmeh

– povej dober vic.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pazite nase in lep konec tedna vam želim!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.TEDEN  

 

  • Ponedeljek, 6. 4. 2020; OPIS NARAVNEGA POJAVA, DZ; str.82-86, nal.1-15;

 

  • Torek, 7. 4. 2004: Sestavi uganko, pesmico, lahko tudi s pantomimo zaigraš nek naravni pojav in se posnameš s telefonom. Lahko tudi samo napišeš/narišeš/posnameš, kateri naravni pojav si opazil danes!   Odzivi na moj mail!

 

  • Sreda, 8. 4. 2020:

Spodnje povedi pravopisno in slovnično pravilno prepiši v zvezek. Manjkajo ločila, velike začetnice, vejice, pike, narekovaji, napačno zapisane besede  … Gre za vice na trenutne razmere;

 

  • ֦ Sem si šel mal pozvonit na vrata, ker je dober občutek, ko dobiš ֞ 

 

  • Zdaj, ko so v karanteni tisti, ki imajo rojstni dan, se jim vošči tako: ֦ Želim ti zdravja, olja, kvasa, moke in paleto wc papirja.֞  

 

  • Kako gre svet naprej: zdaj lahko učiteljico kar z daljincem izklopiš.

 

  • Moški na urgenci leži z zlomljeno nogo, ključnico zlomljeno čeljustjo …

Zdravnik ga vpraša: ֦  Huda nesreča? ֞

Moški odgovori: ֦ Ne, samo kihnil sem v omari!  ֞

 

ODVISNI GOVOR

 

Zdravnik ga vpraša, če je imel hudo nesrečo.   Moški odgovori, da je samo kihnil v omari.

 

 

  • Četrtek in petek, 9. in 10. 4. OCENA FILMA

DZ, str. 105-111, nal. od 1 do 15.