NAR 6

(1. 6. in 2 .6.)

6. A, C, D

Dragi učenec, učenka

Tokrat rešiš še 3. križanko v spletni učilnici za naravoslovje.

Rešitve testa vam bom posredovala v torek v Kanalu, rešena ocenjevanja znanja pa vam bom posredovala prav tako v torek preko Sporočil v e- Asistentu.

Lep pozdrav, pa se kmalu vidimo tudi v živo:)

Katja Vilfan

 

 

 

 

 

( 25. 5. – 29. 5.)

6. A, C, D

Dragi učenec, učenka

  1. ura: Danes te čaka pisno ocenjevanje znanja. Pisno ocenjevanje znanja bo dostopno danes na Kanalu za NAR, od 8.00 do 13.00. V tem času ga rešiš in mi ga v tem času tudi pošlješ v pdf formatu, kot že znaš preko e- Asistenta ali na e – mail:  katja.vilfan@ossklm.si.
  2. ura: Rešiš 2. križanko na spletni strani za naravoslovje (naloge in gradiva za 6. razred, rastlinski organi; interaktivne naloge.

 

6. B

Dragi učenec, učenka

  1. ura: Danes te čaka pisno ocenjevanje znanja. Pisno ocenjevanje znanja bo dostopno danes na Kanalu za NAR, od 8.00 do 13.00. V tem času ga rešiš in mi ga v tem času tudi pošlješ v pdf formatu, kot že znaš preko e- Asistenta ali na e – mail:  katja.vilfan@ossklm.si.
  2. ura: Rešiš 2. križanko na spletni strani za naravoslovje (naloge in gradiva za 6. razred, rastlinski organi; interaktivne naloge.

 

 

(18. 5 . – 22. 5.)

6. A, C, D

Dragi učenec, učenka

1. ura: Danes te čaka pisno preverjanje znanja. Pisno preverjanje znanja dobiš na Kanalu za NAR, danes od 8.00 do 18.00.

Rešene liste mi pošlješ v pdf. formatu v pregled preko e – Asistenta ali na e – mail:  katja.vilfan@ossklm.si še isti dan najkasneje do 19. ure.

Za tiste, ki ne znate pretvoriti jpg. v pdf , je v Kanalu še filmček, kako se to naredi.

2. ura: Imeli bomo videokonferenco preko aplikacije Zomm,  kjer bomo ponovili vso snov za pisno ocenjevanje znanja. Pripravite vprašanja.  Povezavo vam pošljem na Kanal.

6. A – četrtek ob 11. 30

6. C – četrtek ob 12. 15

6. D – petek ob 8. 30

Lep pozdrav, Katja Vilfan

6. B

Dragi učenec, učenka

1. ura: V četrtek te čaka pisno preverjanje znanja. Pisno preverjanje znanja dobiš na Kanalu za NAR, v četrtek  od 8.00 do 18.00.

Rešene liste mi pošlješ v pdf. formatu v pregled preko e – Asistenta ali na e – mail:  katja.vilfan@ossklm.si še isti dan najkasneje do 19. ure.

Za tiste, ki ne znate pretvoriti jpg. v pdf , je v Kanalu še filmček, kako se to naredi.

2. ura: Imeli bomo videokonferenco preko aplikacije Zomm,  kjer bomo ponovili vso snov za pisno ocenjevanje znanja. Pripravite vprašanja.  Povezavo vam pošljem na Kanal.

6. B – petek 9.15

Lep pozdrav, Katja Vilfan

( 11. 5. – 15. 5)

6. A, B, C, D

Dragi učenec, učenka

Za ta teden sem vam pripravila slikovno gradivo za prepoznavanje travniških rastlin, ki ste jih nabirali za herbarij. Zbirka fotografij naj vam služi za utrjevanje znanja. Prepoznavanje rastlin bo namreč del pisnega ocenjevanja znanja. Kdor pa želi še dodatno utrditi svoje znanje iz poznavanja rastlin, je spodaj še povezava do interaktivnega kviza. (A, C in D oddelek imate preverjanje že naslednji ponedeljek; pisno preverjanje znanja vam bom posredovala preko Kanala.)

  1. ura: TRAVNIŠKE RASTLINE 1
  2. ura: TRAVNIŠKE RASTLINE 2

Dodatno, kdor se želi preizkusiti v kvizu (povezava):  kviz travniške rastline

Herbarij izdelate do konca. Ker ga v letošnjem šolskem letu ne bom mogla pregledati, ga boste prinesli v v pregled v 7. razredu.

Lep pozdrav, Katja Vilfan

( 6. 5.  – 8. 5.)

6. A, C, D

Dragi učenec, učenka

Na spodnji povezavi najdeš filmček Hiše eksperimentov; Gostotologija, ki je dostopen tudi v arhivu RTV SLO.

https://4d.rtvslo.si/arhiv/hisa-eksperimentov/101006968/00:00:00. Na sporedu je bila 5. 5. na RTV SLO 2.

Katja Vilfan

6. B

Dragi učenec, učenka

  1. Na spodnji povezavi najdeš filmček Hiše eksperimentov; Gostotologija, ki je dostopen tudi v arhivu RTV SLO.

https://4d.rtvslo.si/arhiv/hisa-eksperimentov/101006968/00:00:00. Na sporedu je bila 5. 5. na RTV SLO 2.

2. Še naprej pridno nabiraš herbarij.

Katja Vilfan

 

(20. 4. – 24. 4.)

6. A in 6. D

Dragi učenec, učenka

Tokrat te čaka križanka v e – učilnici za naravoslovje.

http://www2.arnes.si/~osljts3/NALOGE/NARAVOSLOVJE/KRIZANKE/KRIZANKE-2DEL.htm

Do nje lahko dostopaš preko spletne strani šole, učilnice 6. – 9. razred, naravoslovno – tehnični predmeti, Naravoslovje, ga Vlasta Balderman in Katja Vilfan, naloge in gradiva za 6. razred, rastlinski organi; interaktivne naloge. Tokrat  rešiš 1. križanko.

Katja Vilfan

6. B

Dragi učenec, učenka

  1. Tokrat te čaka križanka v e – učilnici za naravoslovje.

http://www2.arnes.si/~osljts3/NALOGE/NARAVOSLOVJE/KRIZANKE/KRIZANKE-2DEL.htm

Do nje lahko dostopaš preko spletne strani šole, učilnice 6. – 9. razred, naravoslovno – tehnični predmeti, Naravoslovje, ga Vlasta Balderman in Katja Vilfan, naloge in gradiva za 6. razred, rastlinski organi; interaktivne naloge. Tokrat  rešiš 1. križanko.

2. v učbeniku na str. 60 si preberi vse o toplotnem toku in odgovori na vprašanje: V kateri smeri teče toplotni tok?

3. Še naprej pridno nabiraj rastline.

Katja Vilfan

6. C

Dragi učenec, učenka

  1. V zvezek zapiši naslov Gostota snovi. Preberi besedilo v učbeniku str. 54.  Izvedi poskus: v kozarec nalij za višino prsta vodo, enako količino olja in 2 žlici medu. Poskus skiciraj v zvezek in zapiši ugotovitve.
  2. Tokrat te čaka križanka v e – učilnici za naravoslovje.http://www2.arnes.si/~osljts3/NALOGE/NARAVOSLOVJE/KRIZANKE/KRIZANKE-2DEL.htmDo nje lahko dostopaš preko spletne strani šole, učilnice 6. – 9. razred, naravoslovno – tehnični predmeti, Naravoslovje, ga Vlasta Balderman in Katja Vilfan, naloge in gradiva za 6. razred, rastlinski organi; interaktivne naloge. Tokrat  rešiš 1. križanko.Katja Vilfan

(14. 4.  – 17. 4.)

6. A in 6. D

Dragi učenec, učenka

  1. V zvezek zapiši naslov Gostota snovi. Preberi besedilo v učbeniku str. 54.  Izvedi poskus: v kozarec nalij za višino prsta vodo, enako količino olja in 2 žlici medu. Poskus skiciraj v zvezek in zapiši ugotovitve.

Lep pozdrav, Katja Vilfan

6. B

Dragi učenec, učenka

  1. Reši UL, ki ga najdeš na tej povezavi: DL Nevarne snovi.

2. V zvezek zapiši naslov Gostota snovi. Preberi besedilo v učbeniku str. 54.  Izvedi poskus: v kozarec nalij za višino prsta vodo, enako količino olja in 2 žlici medu. Poskus skiciraj v zvezek in zapiši ugotovitve.

Lep pozdrav, Katja Vilfan

6. C

Dragi učenec, učenka

  1. Reši UL, ki ga najdeš na tej povezavi: DL Nevarne snovi.

Lep pozdrav, Katja Vilfan

(6. 4. – 10. 4.)

6. B in 6. C

Dragi učenec, učenka

  1. S pomočjo skice na strani 53 spodaj pojasni pojme: taljenje, strjevanje, izhlapevanje in izparevanje, kondenzacija. Naj ti še pomagam, kaj pa je sublimacija: prehod iz trdnega agregatnega stanja v plinasto agregatno stanje.
  2.  Prebereš besedilo v učbeniku str. 56. V zvezek zapišeš besedilo, ki ga najdeš tukaj; Ravnanje z nevarnimi snovmi. Ogledaš si lahko tudi risanko Napo: Napo in …Danger: chemichals (neobvezno).

Lep pozdrav, Katja Vilfan

6. A in 6. D

Dragi učenec, učenka

  1. Prebereš besedilo v učbeniku str. 56. V zvezek zapišeš besedilo, ki ga najdeš tukaj; Ravnanje z nevarnimi snovmi. Ogledaš si lahko tudi risanko Napo: Napo in …Danger: chemichals (neobvezno).
  2. Rešiš delovni list, ki ga najdeš tukaj ; DL Nevarne snovi.

Lep pozdrav, Katja Vilfan

 

 

 

 

( 30. 3. – 3. 4.)

6. B in 6. C

Dragi učenec, učenka

V zvezek napišeš večji naslov SNOVI. Potem si prebereš besedilo v učbeniku str. 52 in 53. Zatem si pogledaš ppt, ki ga najdeš na povezavi 50 ,51 Agregatna_stanja.

V zvezek narediš zapis, ki je priložen Agregatna stanja.

Lep pozdrav, Katja Vilfan

 

6. A  in 6. D

Dragi učenec, učenka

V zvezek napišeš večji naslov SNOVI. Potem si prebereš besedilo v učbeniku str. 52 in 53. Zatem si pogledaš ppt, ki ga najdeš na povezavi 50 ,51 Agregatna_stanja.

V zvezek narediš zapis, ki je priložen; Agregatna stanja.

S pomočjo skice na strani 53 spodaj pojasni pojme: taljenje, strjevanje, izhlapevanje in izparevanje, kondenzacija.

Naj ti še pomagam, kaj pa je sublimacija: prehod iz trdnega agregatnega stanja v plinasto agregatno stanje.

Lep pozdrav, Katja Vilfan

 

 

 

 

6.a, 6.b., 6.c ,6.d (25. – 27.3)

Pozdravljeni,

za pouk naravoslovja si učenci preberejo besedilo na str. 74 in 75: Oprašitev in oploditev. Nato si pogledajo ppt

57 OPRAŠITEV IN OPLODITEV. V zvezek zapišejo naslov: Oprašitev in oploditev, ter si zapišejo tekst in skicirajo skice.

Potek oprašitve in oploditve pa si lahko še pogledajo na :  https://www.youtube.com/watch?v=fVaVOKxIQkE.

 In še praktična vaja:  V okolici stanovanja, hiše poiščeš 2  različna cvetova sadnih dreves, jih skiciraš v zvezek in prešteješ cvetne dele (št. prašnikov, št. pestičev, čašnih listov, venčnih listov).

Lep pozdrav, Katja Vilfan