ŠI3 9.R

Navodila za delo 9. r., ponedeljek, 18.5.,  četrtek, 21.5.

Ponedeljek, 18.5.

Pozdravljeni!

Kdor mi še ni poslal drugega preizkusa, naj mi ga pošlje.

Drugače pa danes delamo popravo. Pošljite mi jo na e Asistenta ali na mail vsaj do petka, 22.5.

Četrtek, 21.5.

Pozdravljeni!

Danes bomo delali vaje za test na Kahootu.

Čas za Kahoot imate do 23. maja do 12h. To je sobota.

Povezava do njega je tukaj: https://kahoot.it/challenge/0641270?challenge-id=6c487411-235b-448e-acda-32137345e273_1589749569163

(Lahko ga rešujete tudi s PIN-om: Game PIN: 0641270)

Navodila za delo 9.r., ponedeljek 11.5., četrtek, 14.5.

Ponedeljek, 11.5.

Pozdravljeni!

Imamo le še nekaj ur do testa, tako da se bomo zdaj posvetili samo temu. Za danes naredite popravo preizkusa in mi jo pošljite do srede 13.5. Naj bo v zvezku in v celih stavkih, ne samo rešitve.

Četrtek, 14.5.

Danes bom delali drugi preizkus. Povezava do njega je spodaj.

POMEMBNO OPOZORILO! Pošljite sliko na roko napisanih rešitev. Prosim, da čitljivo pišete. Napišete lahko na primer le: Naloga 1. a) REŠITEV. To pa zato, ker vsi nimajo tiskalnika in tako bomo mogoče pisali tudi test in zdaj vadimo. Ne vem še namreč, ali ga bomo pisali v šoli ali doma.

Rešitve preizkusa mi pošljite do sobote 16.5.

POVEZAVA do preizkusa:

https://docs.google.com/document/d/1uA-qu5kYbNb2AD_esU_FZem8YzgdquxxvwJ5VBaOQaU/edit?usp=sharing

 

Navodila za delo 9.r., četrtek 7.5.

Upam, da ste lepo preživeli počitnice, zdaj pa novim zmagam naproti!

Pisno ocenjevanje znanja imamo v ponedeljek, 25.5.

Četrtek, 7.5.

Prosim, da mi čim prej pošljete preizkuse, ki so bili za poslati že do 25.4., kateri jih še niste. Zato, da jih bom lahko pregledala in boste lahko sodelovali na skupnem Zoom sestanku, kjer bomo v četrtek preizkuse pregledovali. Dobimo se na Zoomu v četrtek 7.5. ob 13h.

Za prijavo na sestanek boste vpisali geslo, ki je čisto spodaj. Za sodelovanje v ZOOM konferenci je potrebno aplikacijo naložiti. Če jo že imate naloženo, je ni potrebno ponovno nameščati. Kako se to naredi, je opisano v priponki, vas pa ob kliku na povezavo vodi tudi program sam.

ZOOM-Navodila za uporabo programa

Informacije o sestanku so spodaj.

Tjaša Jereb is inviting you to a scheduled Zoom meeting.

Topic: My Meeting

Time: May 7, 2020 13:00 Belgrade, Bratislava, Ljubljana

Join Zoom Meeting-POVEZAVA:

https://us04web.zoom.us/j/79564832317?pwd=NDkyb2h2R0w0dmYzeG5qQlJyS1B1Zz09

Meeting ID: 795 6483 2317

Password/geslo: 7gebkn

Učni uri, španščina 9. razred, ponedeljek 20.4. in četrtek 23.4.

Ponedeljek, 20.4. + četrtek 23.4.

Danes bi poskusili rešiti preizkus znanja. Je bolj kratek. Mislim, da boste imeli dovolj časa 30 minut za reševanje. Ker naj bi imeli le po 15 minut dela za vsako uro, bomo ta teden delali samo to. Prosim, da mi natisnjen in izpolnjen preizkus pošljete vsaj do sobote, 25.4. na tjasajereb7@gmail.com.

Povezava je spodaj:

https://docs.google.com/document/d/1tsfkD6Rjo08umlVNl3bQfPUr92_2K42MGTHecmpBEPQ/edit?usp=sharing

 

Lep pozdrav!

Tjaša

Četrtek 16.4.

Pozdravljeni!

Spet bomo ponavljali za test.

Odločila sem se, da vam ne bom komplicirala življenja in tako v testu ne bo 5. točke:

  1. Da veste kdaj je predlog “a” pred predmeti v 4. sklonu in kdaj ga ni.

Prosim pa, da mi pošljete nekaj napisanega na vprašanji: ¿Cuándo te aburres? in ¿Cuándo lo pasas bien?

Na primer: “Me aburro cuando voy de excursión.”

Za vsako vprašanje prosim najmanj tri stavke. To vam bo pomagalo za test. Pošljite prosim na: tjasajereb7@gmail.com

Lahko natipkate, lahko pa tudi slikate. Sliko pripnete tako da jo najprej naložite na računalnik in nato v mailu kliknete na sliko sponke, kjer piše “Priložite datoteke” ali “Pripni datoteko”, odvisno ali pošiljate iz gmaila ali iz Arnesa…Vem, da vas večina to zna, a smo dobili navodila, da moramo to bolj podrobno napisati za nekatere.

Druga naloga je pa tale:

Completa las frases con el pronombre y la forma correcta de los verbos entre paréntesis.

Dopolni stavke z ustreznim zaimkom in pravilno obliko glagola v oklepaju.

  1. A mí ____  _____ ______ ir en tren. (dar miedo)
  2. ¿____  _______ cuando vas a la playa? (aburrirse)
  3. A nosotras ____  _____ ______ los tomates. (dar asco)
  4. Mis amigos _______   _______     ______ cuando navegan en kayak. (pasarlo bien)
  5. A los niños no _____  _____   ______ ver las ballenas (dar pereza).
  6. A mi amigo  ____ _____   _______ cantar en público. (dar vergüenza)

Tudi to nalogo mi pošljite na: tjasajereb7@gmail.com.

Približuje se tudi naš preizkus znanja, tako da vam svetujem, da utrjujete znanje in idealno priložnost za to imate med drugim tudi na Kahootu. Lahko ga tudi večkrat naredite (glejte navodila za delo za 9. 4.)

Za vprašanja sem vam na voljo!

Lep pozdrav!

Tjaša

Učna ura 9. razred, ponedeljek 6.4.20., četrtek 9.4.

 

PONEDELJEK, 6. 4. 20

Pozdravljeni vsi!

 

Upam, da greste kaj ven v tem sončnem vremenu. 🙂

 

Test naj bi imeli 20.4., a ga takrat še ne bomo imeli. Se pa bomo zdaj začeli pripravljati zanj.

Kaj je potrebno znati za test:

  1. Pisati o svojih načrtih s strukturo “Ir a + inf”.
  2. Da znate pravilno uporabljati ir / venir + traer / llevar

Točko 1. in 2. ste delali z učiteljico Petro. Bom pa še jaz dala kakšne vaje za 2. točko.

3. Da znate tvoriti préterito perfecto.

4. Zaimki za 4. sklon (los pronombres personales de complemento directo)

5. Da veste kdaj je predlog “a” pred predmeti v 4. sklonu in kdaj ga ni.

6. Pravilno vstavljati predloge: a, en, por, de.

7. Napisati nekaj primerov: “cuando te aburres” in “cuando lo pasas bien”.

8. Pravilno vstavljati glagole in zaimke od snovi “Emociones y experiencias”. – Zelo podobna vaja bo kot tista, ki sem jo dala za nalogo pri tej snovi.

 

A ste za, da poskusimo kako nam gre? Da gremo test po delih?

 

  1. Pošljite mi prosim do nedelje 12. 4. o svojih načrtih za “esta semana” (ta teden), tako da uporabljate strukturo “ir a + inf”.

(Morate imeti razloženo v zvezku za naslovom “Proponer planes”, je pa tudi v učbeniku na str.24).

 

  1. Vaje za utrjevanje ir / venir +traer / llevar ste že delali s Petro, sem jih pa jaz to snov še enkrat razložila in naredila vaje, ki so na spodnji povezavi:

 

https://www.liveworksheets.com/pg119439xz

 

Prosim POŠLJITE mi jih na mail: tjasajereb7@gmail.com. Lahko jih najprej naredite in si jih sami pogledate in drugič popravite kar znate in nato jih pošljete meni-do nedelje 12.4.

 

ČETRTEK, 9.4.

 

Še naprej se pripravljamo na test. Zato vam pošiljam 2 Kahoota.

eden je za zaimke za 4. sklon.

Povezava do tega Kahoota je tukaj:

 

https://kahoot.it/challenge/0974794?challenge-id=6c487411-235b-448e-acda-32137345e273_1586091796287

 

  1. Challenege PIN: 0974794

 

Tu pa je še eden za vstavljanje predlogov:

 

https://kahoot.it/challenge/0151822?challenge-id=6c487411-235b-448e-acda-32137345e273_1586092148996

 

  1. Challenge PIN: 0151822

 

Časa za reševanje teh 2 Kahootov imate do 15.4., a vas spodbujam, da rešite že prej. Prosim tudi, da si date na Kahootu taka imena, da bom vedela kdo je kdo. Lahko ste tudi Nevarni Žvargl, a potem mi pošljite mail, v katerem mi sporočite, kdo ma ta vzdevek.

 

P.S. Pošljite mi še naloge na internetu za nazaj prosim, kateri jih še niste. Vaje so v navodilih za delo za ponedeljek 16.3. in za 30.3. Vse to vam bo koristilo za test.

 

 

 

 

 

Učna ura 9. razred, ponedeljek 30.3.20

Pozdrav vsem!

Velika večina vas je že oddala naloge opisa živali, kar vas pa še vedno ni pa prosim, da to naredite v čim krajšem času.

 

Ponedeljek, 30.3.

 

Danes se bomo učili, kako izražamo določena čustva in izkušnje.

 

Emociones y experiencias Čustva in izkušnje
Dar pereza. Len biti, ne da se ti.
Dar vergüenza. Sram biti.
Dar asco. Gnusiti se.
Dar miedo. Strah biti.
Aburrirse. Dolgočasiti se.
Pasarlo bien. Dobro se imeti.

 

  • Fraze z “dar” tvorimo kot fraze z gustar:

 

(A mí) me da/n pereza….

(A ti) te da/n  vergüenza…

(A él, ella, usted) le da/n asco….

(A nosotros/as) nos da/n miedo…

(A vosotros/as) os da/n pereza…

(A ellos, ellas, ustedes) les da/n vergüenza…

 

“Da” je za ednino: Me da asco la sopa con tomate.

“Dan” je za množino: Me dan asco los bocadillos de ketchup.

 

  • Aburrirse

 

Me aburro

Te aburres

Se aburre

Nos aburrimos

Os aburrís

Se aburren

 

  • Pasarlo bien

 

Zaimek “lo” damo pred glagol.

Primer: Fernando lo pasa bien cuando practica deportes nuevos.

 

Prepišite si to novo snov v zvezek in takoj si boste več zapomnili. Obljubim!

 

Vaje, ki jih pa naredite so tukaj:

 

https://www.liveworksheets.com/xh91107en

 

Opozorilo!!! Pri vajah vam ni treba napisati v okvirček “vergüenza”, ampak kar brez tistih dveh pikic nad u-jem, torej, “verguenza”.

 

Lahko jih pregledate sami, še bolj pa bom vesela, če jih pošljete na moj naslov: tjasajereb7@gmail.com

 

Lahko pa jih najprej pregledate sami, potem pa ko še kaj ne gre pa pošljete, da vidimo, kje je problem.

 

Lepo se imejte tudi na športnem dnevu, ki ga imate ta teden!

 

Pozdravljeni!

Uro v četrtek, 26. 3. bi posvetili izdelavi plakata za predstavitev živali.

Sem pa izdelala tudi vaje na Kahootu.

Zdaj sem dobila informacije kako deluje Kahoot, zato sem malo spremenila tukaj navodilo.

Čas za reševanje Kahoota o pretérito perfecto imate do 28.3. do 12h.

Tukaj je povezava do Kahoota.

 

 

Tole pa je Challenge PIN: 0582797

 

Je pa tale Kahoot, ki sem ga naredila namenjen izključno pretéritu perfectu – da boste vedeli kako se lahko pripravite. Poleg pravil, ki jih imate že zapisane bi opozorila še na povratne glagole v pretérito perfecto. Zaimke: me, te, se, nos, os, se se daje pred pomožni glagol haber. Npr. SE ha quedado (quedarse), TE has levantado (levantarse)…

Glede akcentov pa jih lahko prekopirate iz vprašanja. “É” lahko prekopirate iz “PretÉrito perfecto”, lahko ga pa tudi napišete tako da pritisnete ALT GR in 9 (tisto nad črkami, ne tisti na desni) hkrati in nato to spustite in pritisnete črko nad katero želite akcent.  Ko pa morate napisati “ñ” pa jo lahko kopirate iz “bañarse”.

Se pripororočam za povratne informacije oz. če rabite pomoč mi pišite na: tjasajereb7@gmail.com.

 

Smo na vezi!

 

 

Tjaša