ZGO 8

Dragi osmošolci/osmošolke! Na teh straneh bom med šolanjem na daljavo objavljala gradivo za naše delo, zato jo redno spremljajte. Dosegljiva sem v eA ter na e-naslovih lidija.petrovcic@ossklm.si ali petrovcic.lidija@gmail.com. Želim vam uspešno delo in ostanite zdravi! PA ŠE TO: Zapisov v zvezke ni treba fotografirati in pošiljati. To storite samo s tistimi nalogami, za katere izrecno napišem.
8. b – torek, 2.6.2020

Cilji: na primerih pojasnijo politične spremembe v Evropi v drugi polovici 19. stoletja

S pomočjo Učbenika stran 96 odgovorite na vprašanja o nastanku enotne Nemčije. V priponki so pod točko 2  vprašanja, nad vprašanji navodila za delo.

Nastanek Italije in Nemčije

8. d – ponedeljek, 1.6. in torek, 2.6.2020
Prva ura:

Cilji: Ponovijo snov prejšnje ure

Naredite naloge v Delovnem zvezku stran 63 in 64 s pomočjo Učbenika stran 93 – 94.

Druga ura:

Cilji: na primerih pojasnijo politične spremembe v Evropi v drugi polovici 19. stoletja

S pomočjo Učbenika stran 95 odgovorite na vprašanja o nastanku enotne Italije.

Nastanek Italije

8.a, četrtek, 28.5 in petek, 29.5.2020

Prva ura:

Cilji: na primerih pojasnijo politične spremembe v Evropi v drugi polovici 19. stoletja

S pomočjo Učbenika stran 95 odgovorite na vprašanja o nastanku enotne Italije.

Nastanek Italije

Druga ura:

Cilji: Ponovijo snov prejšnje ure

Naredite nalogi v Delovnem zvezku stran65  (1 in 2. naloga) s pomočjo Učbenika stran 95.

8.c, sreda, 27.5. in petek, 29.5.2020
Prva ura:

Cilji: Ponovijo snov prejšnje ure

Naredite naloge v Delovnem zvezku stran 63 in 64 s pomočjo Učbenika stran 93 – 94.

Druga ura:

Cilji: na primerih pojasnijo politične spremembe v Evropi v drugi polovici 19. stoletja

S pomočjo Učbenika stran 95 odgovorite na vprašanja o nastanku enotne Italije.

Nastanek Italije

8. b, torek,26.5 in sreda,27.5.2020
Prva ura:

Cilji: Ponovijo snov prejšnje ure

Naredite naloge v Delovnem zvezku stran 63 in 64 s pomočjo Učbenika stran 93 – 94.

Druga ura:

Cilji: na primerih pojasnijo politične spremembe v Evropi v drugi polovici 19. stoletja

S pomočjo Učbenika stran 95 odgovorite na vprašanja o nastanku enotne Italije.

Nastanek Italije

8. d, ponedeljek, 25.5 in torek, 26.5.2020
Prva ura:

Cilji: Ponovijo snov prejšnje ure

Naredite naloge v Delovnem zvezku stran 61 in 62 s pomočjo Učbenika stran 91 in 92.
Druga ura:

Cilji: pojasnijo vzroke za revolucije leta 1848 in njihove posledice

Nova snov – Pomlad narodov v Evropi, Učbenik stran 93, 94

Poglejte kratek film z razlago na youtube, simonpurger Pomlad narodov 1848 (6 minut), preberite snov v Učbeniku stran 93 in 94 ter napišite naslov v zvezke in stran v Učbeniku.

8.a, četrtek, 21.5. in petek, 22.5.2020

Prva ura:

Cilji: pojasnijo vzroke za revolucije leta 1848 in njihove posledice

Nova snov – Pomlad narodov v Evropi, Učbenik stran 93, 94

Poglejte kratek film z razlago na youtube, simonpurger Pomlad narodov 1848 (6 minut), preberite snov v Učbeniku stran 93 in 94 ter napišite naslov v zvezke in stran v Učbeniku.

Druga ura

Cilji: ponovijo snov prejšnje ure

Naredite naloge v Delovnem zvezku stran 63 in 64 s pomočjo Učbenika stran 93 in 94.
8.c, sreda, 20.5. in petek, 22.5.2020
Prva ura:

Cilji: Ponovijo snov prejšnje ure

Naredite naloge v Delovnem zvezku 61 in 62 s pomočjo Učbenika stran 91 – 92.

Druga ura:

Cilji: pojasnijo vzroke za revolucije leta 1848 in njihove posledice

Nova snov – Pomlad narodov v Evropi, Učbenik stran 93, 94

Poglejte kratek film z razlago na youtube, simonpurger Pomlad narodov 1848 (6 minut), preberite snov v Učbeniku stran 93 in 94 ter napišite naslov v zvezke in stran v Učbeniku.

8.b, torek,19.5. in sreda, 20.5.2020
Prva ura:

Cilji: Ponovijo snov prejšnje ure

Naredite naloge v Delovnem zvezku 61 in 62 s pomočjo Učbenika stran 91 – 92.

Druga ura:

Cilji: pojasnijo vzroke za revolucije leta 1848 in njihove posledice

Nova snov – Pomlad narodov v Evropi, Učbenik stran 93, 94

Poglejte kratek film z razlago na youtube, simonpurger Pomlad narodov 1848 (6 minut), preberite snov v Učbeniku stran 93 in 94 ter napišite naslov v zvezke in stran v Učbeniku.

8.d , ponedeljek, 18.5 in torek, 19.5.2020
Prva ura:

Cilji: Ponovijo snov prejšnje ure

Naredite naloge v Delovnem zvezku 59 in 60 s pomočjo Učbenika stran 88 – 90.

Druga ura:

Cilji: pojasnijo vzroke za revolucije leta 1848 in njihove posledice

Nova snov – Revolucije 1848 – vzroki in posledice, Učbenik stran 91, 92

Poglejte kratek film z razlago na youtube, simonpurger Revolucija 1848 (6 minut), preberite snov v Učbeniku stran 91 in 92 ter napišite naslov v zvezke in stran v Učbeniku.

8.a, b, c, d – četrtek, 14.5. in petek 15.5.2020 – Ocenjevanje znanja

Cilji: učenci preverijo svoje znanje na temo Absolutizem in barok za oceno.

Spodaj imate povezavo do kviza za ocenjevanje znanja.

Odprt bo do petka, 15. maja, do 18.00. Že vnaprej prosim, da se podpišete z imenom in priimkom, oboje z veliko začetnico, predvsem pa ne z nobenim vzdevkom, ker testa v slednjem primeru ne morem oceniti. Rešeni kviz pošljite samo enkrat oz. bom v vsakem primeru ocenila samo prvo različico. 

Pisno ocenjevanje znanja je sestavljeno iz 24 vprašanj za 1 točko in 2 vprašanja za 3 točke.Kriterij ocenjevanja: 0–13 = ndz (1),   14–17 = zd (2), 18–22 = db (3), 23–26 = pdb (4), 27–30 = odl (5). 

 

8.a, b, c, d – sreda,13.5.2020
Danes do 14.00 še lahko rešujete kviz za preverjanje, nato ga bom odstranila.

Jutri, v četrtek, 14. maja, bom ob 8.30 na tej strani objavila kviz Absolutizem in barok, ocenjevanje znanja. Odprt bo do petka, 15. maja, do 18.00. Že vnaprej prosim, da se podpišete z imenom in priimkom, oboje z veliko začetnico, predvsem pa ne z nobenim vzdevkom, ker testa v slednjem primeru ne morem oceniti. Rešeni kviz pošljite samo enkrat oz. bom v vsakem primeru ocenila samo prvo različico. Oboje upoštevajte že pri preverjanju, da se ne bi v četrtek zmotili.

V kvizu za ocenjevanje ne bo nalog s kratkimi odgovori ampak bodo samo naloge izbirnega tipa.

Pisno ocenjevanje znanja bo sestavljeno iz 30 vprašanj za 1 točko.Kriterij ocenjevanja: 0–13 = ndz (1),   14–17 = zd (2), 18–22 = db (3), 23–26 = pdb (4), 27–30 = odl (5). 

8.d, b – ponedeljek, 11.5. in torek, 12.5.2020

Glejte navodila spodaj ( 8.a, b, c, d) in rešite kviz za preverjanjepovezava je spodaj pri navodilih.

8.a, b, c, d – sreda, 6.5., četrtek, 7.5., petek, 8.5., ponedeljek, 11.5. in torek, 12.5.2020

Cilji: Poglobijo znanje o absolutizmu in baroku z reševanjem kviza

Naslednji teden boste ocenjeni na temo Absolutizem in barok. Ocenjevanje bo potekalo v obliki kviza.

Podrobnejša navodila o ocenjevanju bom poslala po epošti vašim staršem in si jih poglejte skupaj.

V tem tednu pa imate na spodnji povezavi poskusni kviz, da bomo vsi skupaj preizkusili, če deluje brez večjih težav. Če vam kaj ne bo delovalo, se obrnite preko mejla ali eAsistenta name, da rešimo. Ko boste rešili kviz, dobite tudi povratne informacije o pravilnih odgovorih. Pri kratkih odgovorih je malo problema, saj naj bi bilo napisano dobesedno tako (z veliko začetnico, malo začetnico, v obliki stavka..), kot sem jaz predvidela odgovor. Vse kvize, ki bodo za ocenjevanje bom preverila in tam, kjer imate smiselno pravilen odgovor seveda to upoštevala. 

Kviz za preverjanje znanja lahko rešite tudi večkrat. Vedno, ko ga rešujete pošlje računalnik informacijo tudi na moj mejl.

Kviz za preverjanje bo odprt do srede do 14. ure, nato ga bom zaprla.

 

8.a – četrtek, 23.4. in petek, 24.4.2020

Prva ura:

Cilji: pojasnijo vzroke za revolucije leta 1848 in njihove posledice

Nova snov – Revolucije 1848 – vzroki in posledice, Učbenik stran 91, 92

Poglejte kratek film z razlago na youtube, simonpurger Revolucija 1848 (6 minut), preberite snov v Učbeniku stran 91 in 92 ter napišite naslov v zvezke in stran v Učbeniku.

Učenci, ki mi še niste poslali preverjanja, naredite to še danes!

Druga ura:

Cilji: ponavljanje in utrjevanje znanja na temo Revolucije 1848.

Snov prejšnje ure ponovite, tako da naredite naloge v Delovnem zvezku stran 61, 62.

8.c – sreda, 22.4 in petek,24.4.2020

Prva ura

DD na temo Svetovni dan Zemlje in Svetovni dan knjige.

Navodila oziroma nabor dejavnosti, ki jih lahko izberete, so na spletni strani šole.

2. ura

Cilji: pojasnijo vzroke za revolucije leta 1848 in njihove posledice

Nova snov – Revolucije 1848 – vzroki in posledice, Učbenik stran 91, 92

Poglejte kratek film z razlago na youtube, simonpurger Revolucija 1848 (6 minut), preberite snov v Učbeniku stran 91 in 92 ter napišite naslov v zvezke in stran v Učbeniku.

Učenci, ki mi še niste poslali preverjanja, naredite to še danes!

8.b – torek, 21.4.2020 in sreda, 22.4.2020

Prva ura:

Cilji: pojasnijo vzroke za revolucije leta 1848 in njihove posledice

Nova snov – Revolucije 1848 – vzroki in posledice, Učbenik stran 91, 92

Poglejte kratek film z razlago na youtube, simonpurger Revolucija 1848 (6 minut), preberite snov v Učbeniku stran 91 in 92 ter napišite naslov v zvezke in stran v Učbeniku.

Učenci, ki mi še niste poslali preverjanja, naredite to do srede, 22.4.!

2.ura

DD na temo Svetovni dan Zemlje in Svetovni dan knjige.

Navodila oziroma nabor dejavnosti, ki jih lahko izberete, so na spletni strani šole.

8.d – ponedeljek, 20.4. in torek, 21.4.2020

Prva ura:

Cilj: Poglobijo znanje s popravo na temo Absolutizem.

Naredite popravo preverjanja znanja. Poprave ne pošiljajte!

Učenci, ki mi še niste poslali preverjanja, naredite to do torka, 21.4.!

Druga ura:

Cilji: Primerjajo politični zemljevid Evrope v času Napoleona in po dunajskem kongresu ter pojasnijo razlike in vzroke zanje.

Nova snov: Evropa in svet v 19. stoletju: Vzpon meščanstva in uveljavljanje demokracije (napišite večji naslov v zvezke)

Podnaslov – Kako je dunajski kongres preuredil Evropo ( U stran 88 – 90)

Poglejte power pointovo predstavitev. V zvezke napišite samo naslov in strani v Učbeniku.

22_Dunajski_kongres

8.c – sreda, 15.4. in petek, 17.4.2020, 8.a – četrtek, 16.4. in petek, 17.4.2020

Prva ura:

Cilj: Poglobijo znanje s popravo na temo Absolutizem.

Naredite popravo preverjanja znanja. Poprave ne pošiljajte!

Učenci, ki mi še niste poslali preverjanja, naredite to do petka, 17.4.!

Druga ura:

Cilji: Primerjajo politični zemljevid Evrope v času Napoleona in po dunajskem kongresu ter pojasnijo razlike in vzroke zanje.

Nova snov: Evropa in svet v 19. stoletju: Vzpon meščanstva in uveljavljanje demokracije (napišite večji naslov v zvezke)

Podnaslov – Kako je dunajski kongres preuredil Evropo ( U stran 88 – 90)

Poglejte si power pointovo predstavitev. S pomočjo Učbenika  stran 88 – 90, rešite naloge v DZ stran 59 in 60.

22_Dunajski_kongres

8.d – torek, 14.4.2020

Cilji: Učenci preverijo osvojeno znanje  z reševanjem preverjanja znanja.

V priponki imate Preverjanje znanja na temo Od fevdalne razdrobljenosti do konca starega reda in Barok. Rešite in mi pošljite v pregled na emajl. Lahko rešujete na računalnik, ali v zvezke (napišite številko vprašanja in odgovor), lahko tudi natisnete in rešite – pač kar je lažje za vas.

Pošljite mi do četrtka, 16.4.2020

PREVERJANJE ZNANJA_ABSOLUTIZEM_BAROK_8

8.b – torek, 14.4. in sreda, 15.4.2020

Prva ura:

Cilj: Poglobijo znanje s popravo na temo Absolutizem.

Naredite popravo preverjanja znanja. Poprave ne pošiljajte!

Učenci, ki mi še niste poslali preverjanja, naredite to do srede, 15.4.!

Druga ura:

Cilji: Primerjajo politični zemljevid Evrope v času Napoleona in po dunajskem kongresu ter pojasnijo razlike in vzroke zanje.

Nova snov: Evropa in svet v 19. stoletju: Vzpon meščanstva in uveljavljanje demokracije (napišite večji naslov v zvezke)

Podnaslov – Kako je dunajski kongres preuredil Evropo ( U stran 88 – 90)

Poglejte si power pointovo predstavitev. S pomočjo Učbenika  stran 88 – 90, rešite naloge v DZ stran 59 in 60.

22_Dunajski_kongres

8.b, 8.c, 8.a – od torka. 7.4 do petka, 10.4.2020

1.ura

Cilji: Učenci ponovijo in utrdijo svoje znanje s pomočjo vprašanj na temo Od fevdalne razdrobljenosti do konca starega reda in Barok.

Nadaljujete z odgovarjanjem na vprašanja, ki ste jih dobili prejšnji teden.

2. ura

Cilji: Učenci preverijo osvojeno znanje  z reševanjem preverjanja znanja.

V priponki imate Preverjanje znanja na temo Od fevdalne razdrobljenosti do konca starega reda in Barok. Rešite in mi pošljite v pregled na emajl. Lahko rešujete na računalnik, ali v zvezke (napišite številko vprašanja in odgovor), lahko tudi natisnete in rešite – pač kar je lažje za vas.

Pošljite mi do petka, 10.4.2020

PREVERJANJE ZNANJA_ABSOLUTIZEM_BAROK_8

8. d – 6.4. in 7.4.2020

Cilji: Učenci ponovijo in utrdijo svoje znanje s pomočjo vprašanj na temo Od fevdalne razdrobljenosti do konca starega reda in Barok.

Pozdravljeni učenci, učenke in starši!

Pred vami so kratka navodila za delo doma za ta teden:

Nadaljujete z odgovarjanjem na vprašanja, ki ste jih dobili prejšnji teden.

8.a – 3.4.2020 (Glejte navodila za 8. c spodaj)

8. c – 1.4. in 3.4. 2020

Pozdravljeni učenci, učenke in starši!

Pred vami so kratka navodila za delo doma za ta teden:

Nadaljujete z odgovarjanjem na vprašanja, ki ste jih dobili prejšnji teden.

Dodajam še spletno povezavo do interaktivne igrice o francoski revoluciji, namenjena razvedrilu in hkrati služi tudi za ponovitev snovi Francoska revolucija.

http://699.ablak.arnes.si/igra_fr_rev/

8. b – 31.3 in 1.4.

Naslednje tri ure so namenjene utrjevanju znanja o Absolutizmu.

S pomočjo Učbenika, DZ-ja in zapisa v zvezku odgovorite na vprašanja – razdelite si jih na tri dele. Odgovarjate lahko ustno ali pisno. Če boste odgovarjali ustno si prepišite vprašanja, če pa pisno napišite samo odgovor v povedih – kjer je treba opisati, kjer je treba našteti samo naštejte.

VPRAŠANJA ZA UTRJEVANJE ZNANJA – 8.razred_absolutizem

Dodajam še spletno povezavo do interaktivne igrice o francoski revoluciji, namenjena razvedrilu in hkrati služi tudi za ponovitev snovi Francoska revolucija.

http://699.ablak.arnes.si/igra_fr_rev/

8. d – 30.3. in 31.3.2020

Pozdravljeni učenci, učenke in starši!

Pred vami so kratka navodila za delo doma za ta teden:

1.ura

MOJA ZGODBA: JANEZ VAJKARD VALVASOR – Učbenik stran 84,85

Preberite snov v Učbeniku, napišite naslov Janez V. Valvasor v zvezek in v obliki miselnega vzorca (spodaj imaš navedeno, kaj naj bi miselni vzorec vseboval) )napiši povzetek prebranega – naštej samo ključne besede ne prepisuj teksta.

Janez Vajkard Valvasor_predloga za miselni vzorec

2.ura

Naslednje tri ure so namenjene utrjevanju znanja o Absolutizmu.

S pomočjo Učbenika, DZ-ja in zapisa v zvezku odgovorite na vprašanja – razdelite si jih na tri dele. Odgovarjate lahko ustno ali pisno. Če boste odgovarjali ustno si prepišite vprašanja, če pa pisno napišite samo odgovor v povedih – kjer je treba opisati, kjer je treba našteti samo naštejte.

VPRAŠANJA ZA UTRJEVANJE ZNANJA – 8.razred_absolutizem

Dodajam še spletno povezavo do interaktivne igrice o francoski revoluciji, namenjena razvedrilu in hkrati služi tudi za ponovitev snovi Francoska revolucija.

http://699.ablak.arnes.si/igra_fr_rev/

8.b in 8.c , sreda 25.3 ter 8.a – četrtek 26.3

Pozdravljeni učenci, učenke in starši!

Pred vami so kratka navodila za delo doma.

Zaključujemo temo Absolutizem, pred vami je še zadnje poglavje.

MOJA ZGODBA: JANEZ VAJKARD VALVASOR – Učbenik stran 84,85

Preberite snov v Učbeniku, napišite naslov Janez V. Valvasor v zvezek in v obliki miselnega vzorca (v priponki spodaj imaš navedeno, kaj naj bi miselni vzorec vseboval) napiši povzetek prebranega – naštej samo ključne besede ne prepisuj teksta.

Janez Vajkard Valvasor_predloga za miselni vzorec

8.a in 8.c, petek 27.3

Zaključili smo celotno temo o Absolutizmu, na vrsti je ponavljanje znanja s pomočjo vprašanj. Vprašanja si razdelite na tri dele. Lahko odgovarjate pisno ali ustno  s pomočjo učbenika, delovnega zvezka in zapisa v zvezke.

VPRAŠANJA ZA UTRJEVANJE ZNANJA – 8.razred_absolutizem