TOREK, 2. 6. 2020

Preberite besedilo na strani 25 v učbeniku in rešite nalogo 16. Izpišite si neznane besede, jih bomo prevedli pri pouku v šoli.

Se že veselim, da se ponovno srečamo,

Urška Štajer

 

TOREK, 26. 5. 2020 in SREDA, 27. 5. 2020

Torek: rešite kviz za ocenjevanje. Odprt bo od 8h do 15h. Vsak učenec posebej bo obveščen o rezultatih.

Povezava do kviza: https://kahoot.it/challenge/09728013?challenge-id=77c78216-aad9-42b1-a0fe-a8c34860926b_1590320520971

Sreda: poprava ocenjevanja

 

TOREK, 19. 5. 2020 in SREDA, 20. 5. 2020

Nemci na dva načina vprašajo, kaj ima kdo oblečeno:

Was trägst du? (kaj nosiš)

Was hast du an? (kaj imaš oblečeno)

Obe vprašanji zahtevata odgovor v tožilniku, npr. Ich trage einen Pulli. / Ich habe einen Pulli an. Nedoločni člen pri množini odpade, npr. Ich trage Socken.

V zvezek si napišite obe vprašanji in odgovorite. Napišite vsaj pet kosov oblačil. Rešite tudi nalogo 6 na strani 21 (množina). Nato vadite besedišče oblačil in modalne glagole:

https://kahoot.it/challenge/0638565?challenge-id=77c78216-aad9-42b1-a0fe-a8c34860926b_1589286318707

https://kahoot.it/challenge/08704453?challenge-id=77c78216-aad9-42b1-a0fe-a8c34860926b_1589286462724

Naslednji torek, 26. 5. 2020 imamo ocenjevanje znanja s kahoot kvizom. Ocenjujem modalne glagole, dajalnik, predlog in, športe, športne pripomočke in oblačila. Na tem mestu bom v torek zjutraj objavila povezavo. Kviz rešite najkasneje do 15h tega dne. Če bo imel kdo težave s povezavo ali zaradi drugega razloga kviza ta dan ne bo mogel rešiti, naj mi to čimprej javi na mail in se bomo dogovorili, kdaj boste kviz lahko rešili.

Kviz lahko rešujete samo enkrat. Vpišite se s svojim pravim imenom in priimkom. O rezultatih bom obvestila vsakega učenca posebej.

Preverjanje bo odprto do testa, lahko ga za vajo še večkrat rešite.

KRITERIJI ZA OCENJEVANJE:

Procent Ocena
89–100% = 5
76–88% = 4
63–75% = 3
50–62% = 2
0–49% = 1

TOREK, 12. 5. 2020 in SREDA, 13. 5. 2020

Za torkovo uro si poglejte posnetek in sledite navodilom: https://www.loom.com/share/62b1b554c6474bdeb7aa6e4d7cf018a4

V sredo, 13. 5. 2020 še enkrat rešite kahoot preverjanje, da preverimo, če so kakšne težave, če vas več naenkrat rešuje. Ne bi jih smelo biti, a je vseeno bolje, da preverimo. Kviz bo odprt do četrtka do 12h in v tem času ga nujno vsi rešite. Vsak rešuje samo enkrat, vpišite se s pravim imenom. Dobite ga na tej povezavi: https://kahoot.it/challenge/05760649?challenge-id=77c78216-aad9-42b1-a0fe-a8c34860926b_1589361226419

SREDA, 6. 5. 2020

Pri nemščini boste ocenjeni s pomočjo kviza. Danes imamo preverjanje. Rešite ga ta teden, torej najkasneje do petka, 8. 5. 2020. Nujno se vpišite z lastnim imenom in priimkom, rešujete lahko samo enkrat! Predlagam, da se pred reševanjem naučite snov: športi, športni pripomočki, dajalnik, predlog in + dajalnik/tožilnik in modalni glagoli, nato rešite preverjanje, do dobimo čimbolj realno sliko, kako vam gre.

KAHOOT preverjanje https://kahoot.it/challenge/04664349?challenge-id=77c78216-aad9-42b1-a0fe-a8c34860926b_1588424451970                   PIN: 04664349

Ko rešite preverjanje, se mi obvezno javite na kanal. Napišite, kako je potekalo reševanje – vse v redu, če so bile kakršnekoli težave, mi napišite, kakšne. Sedaj je čas, da še kaj spremenim, pomagam, če bodo pri kom težave, zato se nujno javite. Konec meseca bo prepozno!

Kviz za oceno bomo izvedli v torek, 26. 5. 2020. O uri reševanja boste obveščeni naknadno. Za naslednji teden nujno preberite navodila v torek, obveščeni boste, kdaj se vsi ponovno prijavite v kahoot in rešujete, da preizkusimo, če vse normalno deluje, ko rešujete vsi naenkrat.

Še vedno čakam na vaše bralne značke. Ne pozabite nanje, prosim in mi jih čimprej pošljite!

 

TOREK, 21. 4. 2020 in SREDA, 22. 4. 2020

Guten Tag!

V tem tednu se bo potrebno odločiti glede izbire obveznih in neobveznih izbirnih predmetov v naslednjem šolskem letu. Če ima kdo kakršnokoli vprašanje glede pouka nemščine, se lahko obrne name in mi piše na urska.guzelj-stajer@ossklm.si

Diese Woche übt ihr Dativ.

Cilj tega tedna je, da dobro zvadite dajalnik. Pošiljam vam sledečo nalogo, ki jo rešujete na internetu: https://www.liveworksheets.com/mi189542nh  Sledite primeru in uporabljajte določni (b) ali nedoločni (u) člen. Učni list vsebuje kar nekaj novih glagolov, saj so to glagoli, ki ob sebi zahtevajo 3. sklon in se jih do sedaj še nismo učili. Prepišite si jih v zvezek: Prevod besedišča – Verben mit Dativobjekt

Rešeno nalogo mi pošljite na mail urska.stajer@siol.net. Navodila za reševanje interaktivnih učnih listov najdete tu: https://www.youtube.com/watch?v=bL15QJAhWEM&feature=youtu.be

Ker je 23. april svetovni dan knjige, se ta teden posvetite tudi bralni znački. Napisano obnovo/obnove slikajte in mi jih pošljite na mail urska.guzelj-stajer@ossklm.si.

Schöne Ferien,

Urška Štajer

 

 

 

 

TOREK, 14. 4. 2020 in SREDA, 15. 4. 2020

Hallo!

Upam, da ste praznike lepo preživeli. Nemci ob tem času voščijo Frohe Ostern (vesela Velika noč).

Anleitungen für diese Woche:

  1. Preglejte rešitve slušne naloge 11/9: Rešitev učbenik str. 11 nal.9
  2. Bralna značka: V Knjižnici Ivana Tavčarja Škofja Loka so za vas v sodelovanju z mano pripravili knjige, ki jih lahko preberete za bralno značko. Poglejte si priponko (kliknite na obarvano besedilo) Nemška bralna značka, se odločite za naslov knjige, nato pošljite mail na: info@knjiznica-skofjaloka.si.  Napišite jim, katero knjigo bi si radi izposodili in vam bodo odpisali, kdaj in kako jo lahko prevzamete.

3. Poglejte si posnetek in sledite navodilom:        https://www.loom.com/share/6e1a6769300e43f798046de52d4d10de

Tschüs,

Urška Štajer

 

 

 

TOREK, 7. 4. 2020 in SREDA, 8. 4. 2020

Einen schönen guten Tag!

Kar nekaj vas še ni prijavljenih v naš kanal na eAsistentu. Prosim, da to storite še danes, navodila najdete na tej strani spodaj (navodila z dne 31. 3. 2020) Če komu ne bo šlo, mi javite na mail: urska.guzelj-stajer@ossklm.si

Naj vas spomnim, da bi mi prejšnji teden morali poslati slike svojega dela (z dne 1. 4. 2020). Vsem, ki ste to storili, najlepša hvala, kdor te naloge še ni opravil, prosim, da to stori.

Und die Anleitungen für diese Woche:

  1. Preglejte si rešitve nalog prejšnjega tedna:

Str. 9/4: Oliver möchte ins Sportzentrum gehen.

Oliver nennt Fußball nicht.

Markus findet die Idee von Oliver gut.

Str. 13/12: Fußball, jetzt, kann, lernen.

  1. Poslušajte nalogo 9 na strani 11. Rešitve zapišite v zvezek.
  2. Nato vadite interaktivno, naš cilj je, da dobro poznate športe, športne pripomočke in modalne glagole. Kvizi bodo odprti do srede, 15. 4. 2020 do 15h, kar pomeni, da jih morate do takrat rešiti, saj se kasneje ne bo več dalo dostopati do njih. Nujno se vpišite s svojim pravim imenom in priimkom. Rezultatov ni potrebno slikati, ker dobim poročilo.

Sportarten: https://kahoot.it/challenge/0202567?challenge-id=77c78216-aad9-42b1-a0fe-a8c34860926b_1586099504615        PIN: 0202567

https://www.educandy.com/site/html5/bin/main_embedded.php?activity=hangman&quizid=41251

https://www.educandy.com/site/html5/bin/main_embedded.php?activity=anagrams&quizid=41251

Sportausrüstung: (nekaj novih besed, lahko igrate na izločanje ali uporabite slovar in si nove besede zapišite v zvezek)   https://kahoot.it/challenge/0610896?challenge-id=77c78216-aad9-42b1-a0fe-a8c34860926b_1586100147490         PIN: 0610896

Modalverben: https://kahoot.it/challenge/0853432?challenge-id=77c78216-aad9-42b1-a0fe-a8c34860926b_1586100534683         PIN: 0853432

Viel Spaß,

Urška Štajer

SREDA, 1. 4. 2020

Te besede si zapišite v slovar: WORTSCHATZ S .11  Pazite na pravilen zapis (besede ločite glede na člene. Besede, ki člena nimajo, zapišite pod Sonstiges).

Nato odprite učbenik str. 11. Preberite besedilo 9B, nato si poglejte nalogo 8. Zapišite še 3 vprašanja in odgovore. Kar se tiče predloga in: če sledi samostalnik moškega ali srednjega spola, uporabite IM (im Tennisclub), če sledi samostalnik ženskega spola, uporabite IN DER (in der Klinik). Slikajte in mi pošljite.

TOREK, 31. 3. 2020

Pozdravljeni,

upam, da ste vsi v redu. Ker vas že pogrešam, sem našemu razredu ustvarila kanal na eAsistentu. Da boste do njega lahko dostopali, potrebujete svoje uporabniško ime in geslo. Morda ga že imate in kanal že lahko vidite (klikneš na KOMUNIKACIJA, nato KANALI, imenuje se 8.r – NI2), če pa še ne, pa prosite starše, da vas prijavijo. Tule so navodila, kako to naredijo: urejanje_dostopa_do_eA_za_ucence_navodila

Če boste imeli pri prijavi kakršnokoli težavo, mi javite na urska.guzelj-stajer@ossklm.si

Danes si najprej preglejte rešitve prejšnje ure: REŠITVE UL MODALVERBEN ÜBUNG-SÄTZE MACHEN 18.3.2020  Če ima kdo kakršnokoli vprašanje, nejasnost glede modalnih glagol, naj mi nujno javi.

Založba Rokus je vsem omogočila dostop do i-gradiv. Prosim, da se registrirate in si v svojo i-zbirko naložite učbenik Magnet 2, kjer boste lahko poslušali naloge slušnega razumevanja. Če vam kaj ne bo šlo, me kontaktirajte. https://www.irokus.si/?utm_source=Rokusove+novice+%28osnovna+%C5%A1ola%29&utm_campaign=f41af8b3f3-EMAIL_CAMPAIGN_2020_03_12_10_55&utm_medium=email&utm_term=0_27aca1325c-f41af8b3f3-175219933

Rešite nalogo 4 na str. 9. Rešitve zapišite v zvezek v obliki odgovorov, torej Oliver möchte…

Nato poslušajte še nalogo 12 s strani 13 in dialog zapišite v zvezek.

Lep pozdrav,

Urška Štajer

SREDA, 25. 3. 2020

Pozdravljeni,

Prvi teden je za nami, upam, da uspešno! Če ima kdo kakršnokoli vprašanje, naj mi ga napiše. Danes še vadite modalne glagole, naslednji teden se jim ne bomo več tako intenzivno posvečali.

Pošiljam rešitve prejšnje ure, najdete jih TULE : REŠITVE UL MODALVERBEN ÜBUNG-SÄTZE MACHEN 18.3.2020

Natančno si jih preglejte, nato rešite ta učni list do konca.

Upam, da ste vsi zdravi in se imate doma dobro,

Urška Štajer