KEM 8

TOREK, 2. JUNIJ

8.C, 8. A

V spletni učilnici si poglejte videoposnetek OGLJIKOVE SPOJINE in v zvezek prepišite miselni vzorec z naslovom OGLJIK.

Lep pozdrav, vaša učiteljica kemije.

10.TEDEN DELA NA DALJAVO (od 25. do 29. maja)

Drage učenke, dragi učenci.

Po tako dolgem času dela na daljavo nam tehnologija ne dela več težav. Vešči smo tako uporabe Zooma, kakor tudi Spletne učilnice.

Tisti, ki pri ocenjevanju znanja niste bili uspešni, kakor tudi vsi, ki ga zaradi tehničnih težav niste opravili, vas čaka v SU ponovni test – kviz, ki ga boste reševali v petek, 29. maja. V sredo in četrtek pa se bomo dobili na Zoomu in imeli ponovne priprave, oziroma dopolnilni pouk. Udeležba je obvezna, podatki za dostop pa bodo objavljeni v SU in v kanalu.

Pa še navodila za delo:

1.URA

Vse oddelke čaka video srečanje, in sicer:

  1. D-torek ob 8.30
  2. A-torek ob 9.15
  3. C-sreda ob 8.30
  4. B- sreda ob 9.15

Kot običajno so podatki za dostop objavljeni v SU in v kanalu.

2.URA

V spletni učilnici vas čaka interaktivna naloga, ki jo boste rešili in prepisali v zvezek. Najprej zapišite naslov: Kroženje ogljika.

Prijazen poZDRAV, vaša učiteljica kemije.

 

      9. TEDEN DELA NA DALJAVO (18. april – 22. april)

Drage učenke, dragi učenci.
V naslednjem tednu imamo test – kviz, s katerim boste pridobili oceno. O vsem smo že dogovorjeni, samo da vas ponovno spomnim:

TOREK, 19. MAJ

8.A : 10.15 – 11.OO

8.C :   9.00  –  9.45

SREDA, 20. MAJ

8.D : 10.15 – 11.OO

8.B : 11.00  – 11.45

Test-kviz bo odprt 45 min. Rešujete ga lahko 15 min, tisti, ki imate podaljšanj čas pisanja pa 25 min. Če v tem času testa ne boste oddali (oddaj vse in zaključi), se vam bo zaprl avtomatično in oddali se bodo podatki s tistimi nalogami, ki jih boste v tem času rešili. Pred reševanjem nalog si nujno pripravite periodni sistem.

1. URA:

V ponedeljek in torek bomo ponovno imeli videosrečanje, ki bo namenjeno pripravi na ocenjevanje znanja po 2 oddelka skupaj daljši čas.

Razpored:

8. A, C: ponedeljek,18.5., ob 8.30 do 9.45

8. B, D: torek,19.5., ob 8.30 do 9.45

Podatke za vstop v Zoom boste prejeli v kanalu, objavila pa jih bom tudi v spletni učilnici.

 2.URA:

Reševanje testa – kviza po navodilih zgoraj.

Pridno delajte:-).

Prav lep poZDRAV in vse dobro, vaša učiteljica kemije.

 

 8. TEDEN DELA NA DALJAVO

Dragi moji vsi. Zakorakali smo v 8. teden dela na daljavo. Preberite, prosim, kaj nas čaka.

1. ura:

Kot smo dogovorjeni, bomo v tem tednu imeli zopet videosrečanje, in sicer v sredo, 13. maja, po naslednjem časovnem razporedu:

8.D: 8.30

8.B: 9.00

8.C: 9.30

8.A: 11.00

Srečanje bo namenjeno pripravi na ocenjevanje znanja. Če se srečanja ne morete udeležiti s svojim oddelkom, se lahko pridružite drugemu, vendar prosim, če me o tem obvestite.

Podatke za vstop v Zoom boste prejeli jutri v kanalu, objavila pa jih bom tudi v spletni učilnici.

V naslednjem tednu imamo test – kviz, s katerim boste pridobili oceno. O vsem smo že dogovorjeni, samo da vas ponovno spomnim:

TOREK, 19. MAJ

8.A : 10.15 – 11.OO

8.C :   9.00  –  9.45

 SREDA, 20. MAJ

8.D : 10.15 – 11.OO

8.B : 11.00  – 11.45

Test-kviz bo odprt 45 min. Rešujete ga lahko 15 min, tisti, ki imate podaljšanj čas pisanja pa 25 min.

2. ura:

V spletni učilnici vas čaka že test – kviz, koliko znam.

Pomembno: V petek, 15. maja bomo imeli dopolnilni pouk na daljavo, in sicer ob 9.00. V primeru kakršnih koli težav se lahko obrnete name tudi preko foruma Pomoč in delo na daljavo v SU.

Pridno delajte:-)

Vse dobro, vaša učiteljica kemije.

 

7. TEDEN DELA NA DALJAVO (8. teden karantene)

Dragi moji vsi.

Upam, da ste prvomajske počitnice lepo preživeli, se spočili, zadihali in si nabrali moči za nov mesec, za katerega kaže, da ga bomo tudi preživeli na daljavo.

Vsakemu izmed vas sem poslala preko SU osebno sporočilo o tem, česa še niste opravili v spletni učilnici in kaj delate dobro. Prosim, prosim, potrudite se vsi tisti, ki se še niste.

Glede eksperimenta še enkrat to, kar veste iz obvestila šestega tedna. Navodila so bila jasna. Ker ocenjevanje ni bilo v naprej napovedano, ima vsak možnost izbrati, ali oceno poskusa (če si ga opravil/a), vpišem ali ne. Gre za nagrado, ki pa glede na vložen trud in na držanje rokov ne more biti za vse enaka.  Pri vpisu ocene odlično ne bo nihče protestiral;-), pričakujem pa, da mi boste ostali sporočili, ali želite, da se ocena vpiše ali ne.

Ker so nas razmera prehitele (v prvem tednu, ko smo ostali doma, bi imeli ocenjeno eksperimentalno vajo, zadnji teden v aprilu POZ, vmes ustno ocenjevanje za tiste, ki ustne ocene še nimate),  moramo po sklepu ministrstva pridobiti vsaj 1 oceno. Zato bomo v času od 20 do 22 maja (odvisno od urnika . poglejte e asistenta) v spletni učilnici reševali test – kviz na daljavo, s podobnimi nalogami, kot ste jih imeli  in jih še imate na voljo ZA UTRJEVANJE (ZGRADB ATOMA , ZGRADBA SNOVI, KEMIJSKE VEZI…) Še vedno bomo utrjevali, zato naloge še sledijo.

Test ocenjevanja  bo časovno omejen, ker želim  pridobila čim bolj objektivne ocene. Vsak oddelek bo dobil drugačne naloge.

Navodila za ta teden:

Videokonference ZOOM:

Sreda, 6 maja:

8.D: 8.30

8.B: 9.00

8.C: 9.30

Četrtek, 7 maja

8.A: 11.00

Povabilo boste prejeli.

Po konferenci vas vse v SU čaka interaktivna naloga.

8.c: lepo prosim, če lahko rešite kviz – test; kemijske vezi.

Glede na sporočilo, ki ste ga prejeli, se maksimalno potrudite in naredite, kar vam manjka Računam na vas in zaupam vam.

Vse dobro, vaša učiteljica kemije (kemarca;-). mp

6. TEDEN DELA NA DALJAVO (20. april – 24. april)

Dragi osmošolci, drage osmošolke.

Dočakali smo dan D: sporočilo glede ocenjevanja s strani Ministrstva za šolstvo. Pri kemiji moramo v tej konferenci pridobiti vsaj 1 oceno, ker jo žal pred DALJAVO nismo uspeli. Kot veste, bi v prvem tednu po zaprtju šole imeli ocenjeno eksperimentalno vajo, ta teden ki je pred nami – torej pred prvomajskimi prazniki, pa bi pisali POZ. Vmes bi pridobili ustno oceno še tisti, ki jo niste dobili v prvi konferenci.

Kaj sedaj: namignila sem vam, da za eksperiment, ki ste ga dobili v tretjem tednu, lahko pridobite oceno.

Kriterij:

ocena odlično: pohvala ali popravek glede na moj komentar, ki ga marsikdo od vas mora še opraviti (poglejte moje odg. na forumu). Če gre za hudo napako, npr. da se olje in voda ne mešata, ker imata različno gostoto ali ob navedbi napačnih reagentov (nekdo je napisal kvas), popravek pomeni oceno prav dobro, če popravka ni, je ocena dobro.

 

ocena prav dobro: brez popravka  glede na moj  komentar – če ne gre za generalno napako (glej zgoraj), sicer dobro

ocena dobro: brez slike (razen, če ste mi sporočili, zakaj tega niste mogli oddati), ali samo slika brez opisa.

Nekateri ste oddali samo slike, drugi take filmčke, da bi jih tudi jaz težko posnela, vendar je to znanje IKT, zato se ne ocenjuje, samo pohvali.

Kdor še ni naredil popravka, naj to stori do petka. Poglejte moje komentarje. Kasnejših reklamacij ne upoštevam, saj je to naloga 3. tedna na daljavo.

Preverite, prosim, in dopolnite vse, kar lahko. Poglejte, če ste nalogo oddali na forum, kot sem vam naročila in ne po kakšnih drugih kanalih, ki se izgubljajo. Vsakemu sem ob takem pošiljanju  to že sporočila.

Za zamudnike velja: nisem obupala nad vami. Če boste oddali eksperiment do 24. aprila, pa se vam ocena za eno stopnjo zniža, če ne pa ostanete brez ocene. Čakam vas že 3. tedne.

Ker ocenjevanje  ni bilo v naprej napovedano,  ocene tistim, ki ne boste želeli, ne bom vpisala. O ocenah boste obveščeni po prvomajskih praznikih. Držite se roka glede popravkov: 24. april.

Kako naprej, bomo pa še videli.

Če bo potrebno,  boste  1 oceno pridobili  iz opravljenega testa v spletni učilnici v mesecu maju. Naloge bodo podobne kot pri testih, ki ste jih reševali do sedaj, kot npr,:

ZGRADBA SNOVI_mpKviz

TEST: KOLIKO ZNAŠ O ZGRADBI ATOMA (m.pahor)Kviz

Seveda boste test lahko reševali samo enkrat, pa tudi časovno bo omejen. Želim, da imate vsi vsaj približno enake pogoje.

Vsekakor se bomo o tem še dogovorili in znanje utrdili.

Upam pa, da se srečamo v živo.

V tem tednu bomo ne glede na urnik vsi ponovili kemijske vezi in lastnosti snovi, zato rešite naloge http://www2.arnes.si/~ssplfabr/kemijska-vez.htm, ob koncu tedna pa vas bo čakal še en test. Dela ni več kot za 20 min.

8, A  in C pa čaka v SU še urejanje enačb. Upam, da ne bo preveč.

V sredo ne pozabite na to, kar nam je najbližje: Zemlja in knjige in uživajte.

Res vas pogrešam, vaša učiteljica kemije, mp.

1.    URA : 8. A , C

Danes boš ponovil/a kemijske reakcije in urejanje kemijskih enačb. Zato reši strani v i-učbeniku od te povezave do strani 127.
Ker vem, da rad/a igraš igrice;-), bo tole zate prav zabavno. Do igrice prideš tako, da klikneš na sliko

Sreda, 22. 4. 2020 je namesto ure kemije predviden dan dejavnosti – Naravoslovni dan. Navodilo za delo so dobili starši. Objavljeno pa je tudi na spletni strani šole pod Aktualno.

1.    URA : 8. B , D in 2. ura 8. A

Reši test v spletni učilnici TEST:KEMIJSKE VEZI-mpKviz 

 

 

5. TEDEN DELA NA DALJAVO (14. april – 17. april)

Dragi učenci in drage učenke.

V prejšnjem tednu je delovna vnema pri nekaterih popustila. Verjamem, da je to posledica tega, da smo že tako dolgo doma, kakor tudi občutek nesigurnosti in nepredvidljivosti v zvezi s tem, koliko časa se bo to še vleklo.

Prazniki so vam/nam  gotovo povrnili nekaj moči in upam, da bomo lahko nadaljevali z vso delovno vnemo, ki jo ne smemo izgubiti niti pri nalogah, predvsem pa ne pri sodelovanju preko foruma in pošiljanja sporočil. Če potrebujete kar koli – bodisi pomoč pri učenju, vzpodbudno besedo ali samo klepet, veste, da se lahko obrnete name kadarkoli, bodisi s sporočilom prek SU, ki ga vidimo samo jaz in pošiljatelj, ali pa direktno na moj e-naslov: marja.pahor@ossklm.si

Reči pa moram, da bom v sredo obvestila starše vseh vas, ki en teden ali še dlje, niste bili v spletni učilnici in reševali nalog. Zato vas prosim, javite se, ker me skrbi za vas.

Tudi z eksperimentom lava lučka in gašenjem s CO2 zaključujemo v sredo. Zato prosim, naredite popravke vsi, ki sem vas opozorila, rezultate pa zapišite v forum  POMOČ IN DELO NA DALJAVO  (tudi tisti, ki ste mi jih pošiljali po e-pošti). Postopek, kako naložiti sliko ali film, imate prikazan na filmu pod forumom.

Zamudnikov po sredi ne bom več sprejemala. Nekateri niste oddali še nič.

Zato od sedaj naprej prosim, da mi tudi naloge v zvezek in delovni zvezek poslikate in oddajate na tem mestu: oddaja naloge 5. teden. Postopek je enak, kot pri oddaji gradiv za forum. Če ne bo šlo, sem vam na voljo.

Prav lep poZDRAV in vse dobro vsem vam, vaša učiteljica kemije.

Pa še navodila za ta teden:

1.    URA  8. A, C

Reši naloge v delovnem zvezku: stran 69, 72

Reši kviz v in naloge v spletni učilnici, ki so naložene v 5. tednu. Čakata te dve interaktivni nalogi v SU:
Povleci slike sprememb na ustrezna mesta
:  SPREMEMBE SNOVI

ter ZGRADBA SNOVI_mpKviz

Preveri odg. na vprašanja o prehodnih elementih, ki si jih moral/a zapisati v zvezek. Rešitve sem objavila v SU – 5.teden.

2.    URA : 8 A, C

O grafitu, diamantu in fulerenih veš že zelo veliko, zato ti naloga v DZ na strani 43 ne sme delati težav. Reši jo. Pomagaš si lahko z učbenikom, str. 62 in 63.

1.    URA : 8. B, D

Preveri odg. na vprašanja o prehodnih elementih, ki si jih moral/a zapisati v zvezek. Rešitve sem objavila v SU – 5.teden.

O grafitu, diamantu in fulerenih veš že zelo veliko, zato ti naloga v DZ na strani 43 ne sme delati težav. Reši jo. Pomagaš si lahko z učbenikom, str. 62 in 63.

2.    URA : 8. B, D

Danes boš ponovil/a kemijske reakcije in urejanje kemijskih enačb. Zato reši strani v i-učbeniku od te povezave do strani 127.

Ker vem, da rad/a igraš igrice;-), bo tole zate prav zabavno. Do igrice prideš tako, da klikneš na sliko

 

4. TEDEN DELA NA DALJAVO (4. april – 10. april)
Dragi učenci, drage učenke.
Že četrti teden pridno (vsaj večina) delate doma. Skoraj vsi se odzivate na moja sporočila v spletni učilnici in sodelujete v forumu. Posebej pa prosim tiste, ki se še niste, da se javite.
Ne pozabite, da naloga prejšnjega tedna za 8. B, D ni bila le izvedba poskusa, ampak da morate posnetke poskusa ali video ter OPIS oddati v forum FORUM: POMOČ IN DELO NA DALJAVO. Učenci 8. B, D morate to narediti TAKOJ, oz. še danes. Velja tudi za tiste, ki ste mi gradiva pošiljali po e-pošti.  Postopek, kako naložiti sliko ali film, imate prikazan na filmu pod forumom.
Prav lep poZDRAV in vse dobro, vaša učiteljica kemije.
1. URA 8. A, C
Izvedi enega izmed eksperimentov, ki sta v obliki filma prikazana v spletni učilnici: Izdelava lava lučke ali Gašenje s CO2. Izberi tistega, za katerega imaš material doma. Pri prvem eksperimentu lahko uporabiš na mesto jedilne barve tudi tempera ali vodene barvice, cedevito, sirup…) pri drugem pa  na mesto pecilnega praška sodo bikarbono.. Eksperiment obvezno poslikaj ali posnemi in slike ali film objavi s kratkim opisom (natančen opis je v forumu OBVESTILA) v forumu Pomoč in  delo na daljavo spletne učilnice.
Utrjevanje: reši naloge v DZ na strani od 65 do 67. Pomagaj si s filmom Reaktivnost alkalijskih kovin, ki je v SU v 3. tednu. Neobvezna naloga: preglej gradiva in reši naloge v i-učbeniku od strani 166 do 170. Povezava je tudi v SU.
1. URA : 8. B, D
V spletni učilnici najprej za utrjevanje reši interaktivni video. Poišči povezavo: Lastnosti alkalijskih kovin  Ob ogledu odgovarjaj na vprašanja. Tako boš ponovil/a znanje o lastnostih alkalijskih kovin.           .
Spoznal/a boš prehodne elemente.
Preberi tekst v učbeniku od strani 103 do 109 ali preberi tekst in reši naloge v i-učbeniku do strani 175.  Povezava je tudi v SU.
 V zvezek zapiši naslov ter v celih stavkih odgovori na vprašanja:
  1. Kaj imajo skupnega kovine, ki jih uvrščamo med prehodne elemente?
  2. Kaj je ruda?
  3. Kaj je zlitina?
  4. Kakšna je razlika med železom in jeklom?
  5. Kateri pogoji morajo biti izpolnjeni, da železo rjavi?
  6. Kaj je rjavenje in kaj je korozija?
  7. Katere kovine in njihove spojine so strupene za organizme?
2. URA: 8. A, C: navodila so enaka, kot za prvo uro 8. B, D
2. URA: 8. B, D
Reši naloge v delovnem zvezku: stran 69 in 72.
Reši kviz  in naloge v spletni učilnici, ki so naložene v 4. tednu.

 

3.TEDEN DELA NA DALJAVO (od 30. marca do 3. aprila)

Pozdravljeni, drage učenke in dragi učenci.  Delo v učilnici nam je lepo steklo in sodelujete ne le pri reševanju nalog, temveč tudi pri odgovarjanju na moja sporočila preko spletne učilnice. Lahko mi pišete tudi na e-pošto marja.pahor@ossklm.si in sporočite, kako ste in kako vam gre ter postavite vprašanja v zvezi z navodili ali učno snovjo. Kar se tiče dela, imate v tem tednu poravnate račune za nazaj. Nekateri niste vstopili v učilnico že več kot sedem dni.

Starše vseh vas,  ki do konca tedna ne boste opravili vseh nalog prejšnjih dveh tednov, bom danes teden o tem obvestila:-(

Glavni cilj, ki ga želimo doseči v tem tednu je, vzpostaviti komunikacijo z vsemi. Zato imate vsi nalogo, da pogledate v forum za čvekanje in odgovori na vprašanje, kako preživljaš prosti čas. Pošljite mi sporočilo preko spletne učilnice in zapišite karkoli želite.

In še navodila za delo:

1.URA:

8.b in 8. d

V učbeniku preberite poglavje Alkalijske in zemeljskoalkalijske kovine od strani 100 do 102.

V zvezek zapišite naslov poglavja in odgovore na 3. vprašanja v učbeniku na strani 102 ter še na naslednja tri:

  1. Kakšne lastnosti imajo alkalijske kovine?
  2. Kako reagirajo z vodo in kaj sta produkta reakcije?
  3. Kaj povzroča trdoto vode?

8.a in 8. c

Cilj: vzpostaviti komunikacijo z vsemi.

Naloga: odpri forum za čvekanje in odgovori na vprašanje, kako preživljaš prosti čas. Pošlji mi sporočilo preko spletne učilnice. Zapiši karkoli želiš.

V delovnem zvezku rešite naloge na strani 63 in 64 ter preverite rešitve, ki sem jih objavila v spletni učilnici.  S kemijskimi vislicami, ki so v spletni učilnici, preverite svoje znanje

2.URA:

8.a odpade ker imate ŠD.

8. c: Navodila so enaka kot zgoraj pod prvo uro za 8. b in d

8.b in d

Izvedite enega izmed eksperimentov, ki sta v obliki filma prikazana v spletni učilnici: Izdelava lava lučke ali Gašenje s CO2. Izberite tistega, za katerega imate material doma. Pri prvem eksperimentu lahko uporabite na mesto jedilne barve tudi tempera ali vodene barvice, cedevito, sirup…) pri drugem pa  na mesto pecilnega praška sodo bikarbono.. Eksperiment obvezno poslikajte ali posnemite in slike ali film objavite v forumu spletne učilnice.

                                         

Utrjevanje: rešite naloge v DZ na strani od 65 do 67. Pomagajte si s filmom Reaktivnost alkalijskih kovin, ki je v SU:

Neobvezna naloga: preglejte gradiva in rešite naloge v i-učbeniku od strani 166 do 170. Povezava je tudi v SU.

Prav lep poZDRAV in vse dobro, vaša učiteljica kemije.

 

2.TEDEN DELA NA DALJAVO

Drage učenke, dragi učenci.

Po dveh DD začenjamo 2 teden učenja na daljavo. Velika večina se vas je vpisala v spletno učilnico, kjer vas spremljam in lahko vidim, da skoraj vsi pridno delate. Tisti, ki še niste opravili naloge, ki ste jo dobili za 1. uro, ste prejeli sporočilo o tem in jo opravite, do jutri pa prosim, poskrbite, da boste vsi dokončali test o ponovitvi zgradbe atoma. Ja, saj vem, nekateri ste ga reševali večkrat, kdor pa ni zadovoljen s svojim rezultatom, naj ga reši ponovno. Jutri zvečer bom shranila vaše ocene.

Me veseli. Počasi ste začeli tudi vi odgovarjat na moja sporočila. Da ste sporočilo prejeli, lahko vidite po tem, ker imate nad oblačkom ob svojem imenu desno zgoraj izpisano rdečo številko. Vabljeni ste tudi na forum (pa ne zgolj pri pomoči pri učenju). Prav je, da ostanemo vsaj malce v stiku, kolikor nam dopuščajo razmere.

Pa še navodila za delo, ki ga sicer objavljam po urah, lahko si ga pa poljubno razdelite.

1.URA

Anketa, ki ste jo reševali v  spletni učilnici je pokazala, da pri delu na daljavo najbolj pogrešate poskuse. Zato in da ne boste prišli čisto iz forme ;-), poglejte posnetek poskusa na YouTube na tej POVEZAVI. Naložen je tudi v spletni učilnici.

V zvezek zapišite naslov KOVINE IN NEKOVINE in podnaslov Razlika v lastnostih (film) in v celih stavkih odgovorite  na vprašanji:

1…Katera kovina in katera nekovina sta bili uporabljeni v poskusu?

2…Zapiši tri razlike v lastnostih kovin in nekovin,  ki so bile prikazane v filmu.

NEOBVEZNA NALOGA: Če imate material, in če želite, poskus lahko izvedete tudi sami. Poskus lahko slikate. Zapišite, koliko časa se tali led in v kolikšnem času se segreje baterija. O tem bomo odprli razpravo na forumu, zato zapišete odgovore kar tam. Na forum lahko naložite tudi slike.

 

Vsi preglejte gradiva in rešite naloge v interaktivnem učbeniku Prepoznajmo kovine : https://eucbeniki.sio.si/kemija8/951/index1.html vključno s poglavjem Povzetki  in naloge

Kdor nima možnosti dela z računalnikom,  naj prebere v svojem učbeniku za kemijo poglavje o kovinah in nekovinah od strani 96 do 99.2.URA

8, a in c naj naloge rešita do torka, 31. marca.

V delovnem zvezku rešite naloge na strani 63 in 64 ter preverite rešitve, ki vam jih bom v petek objavila v spletni učilnici.  V petek vas bosta v SU čakala kviz in kemijske vislice, s katerimi boste preverili svoje znanje.

Prijazen poZDRAV, vaša učiteljica kemije.