GUM 8

18. 5.2020 – 29. 5. – zadnji rok

Spoštovani osmošolci,

prejšnji teden sem vam dala, vsaj meni se zdi, simpatično nalogo. Velikega odziva iz vaše strani ni bilo. To so res dobre naloge, saj zahtevajo visoko koncentracijo, spretnost, poslušanje, ritem,.., to pomeni, da možgani res delajo. Hkrati pa vas prosi, da preberete sporočilo v komunikaciji.

 

Tako, ta teden pričakujem, da mi VSI, ki mi še niste poslali posnetka za prejšnji teden, le tega pošljete.

Poslati pa morate tudi naslednjega. Tu imate en lep valček ( če imate možnost, ga lahko zaplešete doma s kom), drugače pa “tapkajte” žogo ob tla v ritmu valčka, če pa vam je lažje, lahko tudi s pinkponk loparjem.

Veliko užitkov!

https://www.youtube.com/watch?v=iOD2tvNuzig

11. 5. 2020

Navodila bom pripela popoldan v videu. Danes sem vam vpisala ocene in zaključila. Navkljub temu si želim, da od danes dalje ne bi nič delali pri glasbi.

Dobila sem idejo. Pošiljam vam link z glasbo: Grieg Peer Gynt. Preberite si v učbeniku o skladatelju in izpišite, kaj je to suita. Potem poslušaj začetek dela. Če si gledal risanke, ti je delo poznano.

Vzemi lopar in žogico. V ritmu skladbe ali celo tako hitro, kot se gibajo note, poskušaj udarjati ob lopar. Boš pri glasbi treniral še malo za šport. Moraš delat majhne gibe rok, drugače ti ne bo uspelo.

Ker bo to zelo zabavno, si res želim, če mi pošljete video, da vidim, kako vam bo šlo.

https://www.youtube.com/watch?v=kLp_Hh6DKWc

4. 5.  – 8. 5. 2020 NOVO

Od danes dalje bom nalagala novo snov kot prvo informacijo, da boste lažje sledili.

Po komunikaciji sem vam poslala, da je v petek OCENJEVANJE ZNANJA. Prosim, če ga rešite vsi, tudi tisti, ki v tej konferenci imate oceno,  saj bo tudi meni povratna informacija, koliko znate. Kviz je zelo podoben tistim iz preverjanja znanja. Hkrati pa je to tudi priložnost, da marsikdo “dvigne ” še malo oceno za boljšo zaključno. Kviz je sestavljen iz tem glasba na Slovenskem in opera v romantiki.

Tisti, ki imate negativno oceno v tej konferenci, morate nujno dobiti pozitivno.

Druga navodila so v komunikaciji.

Link bom pripela tukaj: 

 

STANDARDI ZNANJA

  1. prepozna glasbene primere
  2. pri  poslušanju uporabi glasbeni zapis
  3. zna uporabljati glasbene vire, ki jih poveže s pojmi

KRITERIJI OCENJEVANJA:

8 – 10  točk ( 45% – 59%)                zadostno 2

11 – 13  točk ( 60% – 74%)              dobro 3

14 – 16 točk (75% – 89%)                prav dobro 4

17- 18 točk ( 90% – 100%)              odlično 5

 

eučbenik

8. c -30. 3. 2020

Spoštovani,
pošiljam vam gradivo za jutri

V eučbeniku (zgoraj je link) v kazalu poišči temo opera v romantiki. Predelaš stran 49 in 50. Tudi vse poslušaš.Premikaš se s kurzorjem na spodnjem desnem robu.
V zvezek napišeš ves prvi odstavek – kaj je opera, potem našteješ ženske in moške glasove, napiši dve povedi o skladatelju Rossiniju in njegovi komični operi. Preden prepišeš, klikni rešitve, da se prepričaš, da si naredil prav.

Lep pozdrav
MAteja Jelenc Arnšek

Če pa vam ne bo šlo, najdite pod e-učilnico, učilnice od 6-9. razreda, družboslovni predmeti, glasbena umetnost, 8. razred, čisto na koncu eučbenik.
Upam, da vam uspe.

 

  1. 4. – 6. 4.

V ppt Rossinija (spodaj povezava)  imaš razložene nekatere pojme. Če jih še nimaš zapisanih, jih dopiši še pod prejšnjo snov. Pomembni podatki so : komična opera (opera buffa), arija.

V eučbeniku si preberi vse o Verdiju, poslušaj primere. V zvezek zapiši zadnji okvir Verdiju v slovo na strani 52 in naštej vsaj tri opere, ki so ga  zaznamovale.

GIOACCHINO ROSSINI

POšiljam še povezavo na malo drugačno izvedbo Lipa zelenela je. Pslušaj jo, poleg spremljaj besedilo, in se ga poskušaj naučiti na pamet. Besedilo je v učbeniku v pesmarici.

https://www.youtube.com/watch?v=eJoKoEVget8

Želim si, da bi uživali ob poslušanju.

Lep pozdrav MAteja

 

MLADINSKI PEVSKI ZBOR

V spletno učilnico sem naložila posnetke opevanj, različne vaje za telo, tudi posnetke skladb, ki jih pojemo, nekaj še pride. Lepo bi prosila, če občasno odprete to stran in malo vadite, da ostane glas aktiven.

Se bom potrudila, da bo zabavno.

MAteja

 

6. 4.  – 10. 4.

V povezavi najdi naslednje skladatelje in poslušaj njihova dela. Nekatere pojme, ki so opisani, imaš že razložene, druge še ne.  V  zvezek zapišeš skladatelja, njegovo delo, ki ga poslušaš in razlago pojma-tistega, ki še nimaš.

ROSSINI

VERDI

WAGNER – napiši še značilnosti njegovih oper

BIZET – operni realizem

PUCCINI – verizem

Tukaj je še link:

https://prezi.com/0yniohhce3qn/skladatelji-romantike/

 

14 .4 – 17. 4.

PREVERJANJE ZNANJA – ROK ZA ODDAJO JE TA PETEK

Dragi moji,

naredila sem preverjanje znanja na način, kjer mislim, da skoraj ni potrebe po učenju. Vprašanja ne nanašajo na partituro ali posnetke, ki smo ali ste jih obdelali. Natančno poslušaj, preberi in odgovori. Rezultat dobim jaz in tudi ti, kot povratno informacijo, da se pravilno naučiš. Boš videl, da ti bo uspelo. Preverjanje tudi ni dolgo.

Močno samo upam, da bo delovalo, ker sem še v fazi učenja in se hitro zmotim. Če ne bo delovalo, prosim, če mi sporočite. Hvala.

Tukaj je povezava, danes zvečer na novo pečena, da lahko označite tudi več pravilnih odgovorov.

https://forms.gle/dAmrqevy2hF55SNW7

Na koncu kviza moraš klikniti POŠLJI! Potem klikni ogled ocene – upam, da oba dobiva povratno informacijo glede tvojega znanja.

Srečno!

LP MAteja

20. 4.  – 24. 4. 2020 – PREVERJANJE ZNANJA 2 DO PETKA

Dragi moji,precej otrok mi še ni oddalo preverjanje znanj prejšnjega tedna.Predlagam, da jih naredite.  Sedaj je tukaj novo. Naredila sem ga na podalgi rezultatov prejšnjega. Upam, da bo sedaj bolj razumljiv. Najlažje je, če si link kar kopirate v novo okno. Potem dela. Na koncu POŠLJI!

PO počitnicah bom ocenjevala. Bo podobno preverjanju, seveda malo drugi posnetki, partiture, malo drugačna vprašanja, način zelo podoben.

Če pa kaj ne bo šlo, kontaktiraj.

https://forms.gle/xq7q7A2E5XF7XTjt8

LP MAteja