NAR 7

1. 6. in 2. 6.

7. c, 7.a in 7.d

Še zadnjič vam podajam navodila na tak način.

Za uro naravoslovja izpolnite vse v DZ, kar  imate še neizpolnjeno  in se navezuje na snov, ki smo jo obravnavali.

Lep pozdrav, Katja Vilfan

Vlasta Balderman

 

 

25. DO 29. MAJ

POZDRAVLJENI, DRAGI MOJI SEDMOŠOLCI

Ta teden so na vrsti vsebine, ki so vam že znane: prehranjevalne verige, prehranjevalni spleti in  onesnaženost morja. MOGOČE se bomo pa o teh vsebinah lahko pogovarjali in pregledali vaše delo že v šoli.

Navodila za delo:

7.A, 7.D

Lepo vas pozdravljam, vaša učiteljica

7.B

Dragi učenec, učenka

  1. in 2. ura: Ponovno se dobimo na videokonferenci preko aplikacije Zoom,; v sredo ob 9.00. Povezavo vam pošljem na Kanal NAR.

3. ura: Rešiš vse v DZ, kar smo že obravnavali o morju.

Lep pozdrav, Katja Vilfan

7. C

Dragi učenec, učenka

  1. ura:Spoznali boste tudi plazilce, natančneje želve. V učbeniku je zgradba želv,  na primeru karete, predstavljena na str. 85.  Preberi vsebino in v zvezek snov zapiši z miselnim vzorcem: življenjski prostor, telesna zgradba, dihanje, prehranjevanje, razmnoževanje, uvrstitev v sistem.Več o kareti lahko prebereš na spletu http://www.zverce.si/morske-zverce-glavata-kareta2. in 3. ura: Ponovno se dobimo na videokonferenci preko aplikacije Zoom,; v četrtek ob 9.00. Povezavo vam pošljem na Kanal NAR.

Lep pozdrav, Katja Vilfan

 

18. DO 22. MAJ

7. B

Dragi učenec, učenka

  1. in 2. ura: Ponovno se dobimo na videokonferenci preko aplikacije Zoom: tokrat v četrtek ob 8.30. Povezavo vam pošljem na Kanal en dan prej. Pripravite si vse za naravoslovje.

3. ura: Spoznali boste tudi plazilce, natančneje želve. V učbeniku je zgradba želv,  na primeru karete, predstavljena na str. 85.  Preberi vsebino in v zvezek snov zapiši z miselnim vzorcem: življenjski prostor, telesna zgradba, dihanje, prehranjevanje, razmnoževanje, uvrstitev v sistem.

Več o kareti lahko prebereš na spletu http://www.zverce.si/morske-zverce-glavata-kareta

Lep pozdrav, Katja Vilfan

7. C

Dragi učenec, učenka

  1. ura.: Da dopolniš svoje znanje o ribah, o katerih smo govorili nazadnje, si poglej še ppt o Ribah, ki ga imaš pripravljenega v spletni učilnici za naravoslovje.

2. in 3. ura: Dobimo se na videokonferenci preko Zooma v četrtek ob 9.00. Povezavo vam pošljem na Kanal en dan prej. Pripravite si vse pripomočke za naravoslovje.

Lep pozdrav, Katja Vilfan

 

 

 

18. DO 22. MAJ

POZDRAVLJENI DRAGI MOJI UČENCI

V tem tednu vsi, ki je še niste, naredite nalogo o sesalcih. To dejavnost ste dobili v tednu, ko ste eni imeli več ur na urniku kot drugi.

MORSKI SESALCI (klikni na besedi)

SPOZNALI BOSTE ŽIVLJENJE V MORSKIH GLOBINAH.

MORSKE GLOBINE ( klikni na besedi)

Nekateri pošiljate odlične naloge, potrudite se pa lahko vsi.

Do konca tedna mi pošljite slike svojega dela.

Lepo vas pozdravljam, vaša učiteljica

 

 

11. do 15. maj

Dragi moji sedmošolci.

Nekateri delate tako dobro, da ste res lahko ponosni na svoje  izdelke. Le tako naprej.

Malo boste ponavljali, tokrat z reševanjem nalog v DZ, od str. 44 do 55. Križanke imate radi. Nekaj nalog oz strani imate že rešenih, določenih nalog pa ne morete narediti. Pošljite mi sliko str. 47,50.

Lepo vas pozdravljam, vaša učiteljica

7. B

Dragi učenec, učenka

  1. in 2. ura: Pogledaš si priložen ppt o ribah in v zvezek zapišeš tekst. Povezava: RIBE. Tokrat se bomo srečali tudi preko aplikacije Zoom in sicer v sredo ob 9.00. Povezavo vam bom posredovala preko Kanala.Pred našim srečanjem si ppt o ribah pregledate in v zvezek naredite zapis teksta. Med videosrečanjem imejte pripravljen zvezek za naravoslovje in pisalo, da boste zapise lahko dopolnili. Po srečanju pa rešite še križanko v DZ na str. 50.

3. ura: Na spletni strani šole, v naravoslovni učilnici za 7. razred poiščete povezavo do ppt Ribe, ki vam bom služila za dodatno znanje o Ribah.

Lep pozdrav, Katja Vilfan

 

7. C

Dragi učenec, učenka

  1. ura: V hiši eksperimentov si boste ogledali še nekaj poskusov iz zakonitosti plinov. Dostop do filma imate na povezavi tukaj:https://4d.rtvslo.si/arhiv/hisa-eksperimentov/39988776 .
  2.  in 3. ura: Pogledaš si priložen ppt o ribah in v zvezek zapišeš tekst. Povezava: RIBE .

Ker smo sedaj že zvadili, kako poteka naše srečanje preko Zooma, se bomo tokrat srečali tudi pri uri naravoslovja in sicer v četrtek ob 9. uri. Povezavo vam bom posredovala preko Kanala.

Za video srečanje morate predtem že pregledati ppt o ribah, o katerih bomo govorili, pripravljen pa imejte tudi zvezek in pisalo da si boste zapiske lahko dopolnili.

Po srečanju pa boste rešili še križanko  v DZ na strani 50.

Lep pozdrav, Katja Vilfan

 

 

 

 

5. do 8. maj

Dragi učenci in učenke 7.a in 7.d

Pregledovala sem vaše naloge, ki so bile v glavnem zelo dobro narejene in vas moram zelo pohvaliti.

Posamezniki mi naloge še niste poslali. Ker je naloga ocenjena, jo morate narediti.

Nalogo, ki jo dobite, v tem tednu so to morski sesalci (klikni na besedo), mi pošljite tako kot do zdaj, zadnjo uro po urniku vsak teden.

MORSKI SESALCI

Lepo vas pozdravljam.

 

7. B

Dragi učenec, učenka

1,2  ura: Ogledaš si 2 oddaji iz Hiše eksperimentov: Svetlobologija in Plinologija, ki jih najdeš na spodnjih povezavah.     https://4d.rtvslo.si/arhiv/hisa-eksperimentov/41081817  in

https://4d.rtvslo.si/arhiv/hisa-eksperimentov/39988776 .

Oddaji si lahko ogledaš tudi v arhivu RTV SLO.

3. ura: V učbeniku si prebereš strani 74 – 76; Mehkužci.

Lep pozdrav, Katja Vilfan

7. C

Dragi učenec, učenka

  1. Rešiš DZ str. 58 (1 – 11.  naloga) ; utrjevanje
  2. Ogledaš si oddajo Svetlobologija, ki jo najdeš na spodnji povezavi  oz. v arhivu RTV SLO.

https://4d.rtvslo.si/arhiv/hisa-eksperimentov/41081817 .

Lep pozdrav, Katja Vilfan

 

 

 

 

20. do 24. april

Dragi učenci in učenke 7.a in 7.d

Verjamem, da se s pripravo seminarske naloge trudite in da boste upoštevali navodila, ki ste jih dobili. Bodite natančni, ustvarjalni, poglejte različna gradiva…

Lepo vas pozdravljam, vaša učiteljica

7. c

Tisti, ki še niste oddali predstavitve storite to čimprej.

  1. Izvedi poskus. Navodila najdeš v DZ str. 43, naloga 1. Poskus fotografiraj in mi ga pošlji preko e-A do srede.
  2. Ožigalkarji; na priloženem pptju si poglej predstavitev do 10 . strani, ki se navezuje na Ožigalkarje.; NEVRETENČARJI (1). Besedilo najdeš tudi v učbeniku na str. 72 in 73.
  3. Reši DZ str. 46.

Katja Vilfan

7. b

Tisti, ki še niste oddali predstavitve storite to čimprej.

  1. Utrjevanje: Reši DZ str. 58; 1. – 11. naloga

Katja Vilfan

14. do 17. APRIL

Drage učenke in učenci 7.a in 7. d

Nekateri mi že pošiljate v pogled seminarske naloge, drugi mi še niste poslali prejšne naloge. Še enkrat vas opozarjam, da to storite jutri.

Lep pozdrav vsem, vaša učiteljica

 

Drage učenke in učenci 7.b

Kar nekaj vas še ni poslalo predstavitve. Prosim, da to storite do srede.

  1. Izvedi poskus. Navodila najdeš v DZ str. 43, naloga 1. Poskus fotografiraj in mi ga pošlji preko e-A.
  2. Ožigalkarji; na priloženem pptju si poglej predstavitev do 10 . strani, ki se navezuje na Ožigalkarje.; NEVRETENČARJI (1). Besedilo najdeš tudi v učbeniku na str. 72 in 73.
  3. Reši DZ str. 46.

Lep pozdrav, Katja Vilfan

Drage učenke in učenci 7.c

 Nekaj vas še ni poslalo predstavitve. Prosim, da to storite do srede.

  1. V učbeniku str. 69 in 70 si preberi besedilo in reši 1. nalogo v DZ str. 45.
  2. Oglej si priložen ppt Praživali, spužve. Praživali samo ponovi , dobro pa si oglej drugi del; Spužve. Besedilo najdeš tudi v učbeniku str. 70, 71. Nato naredi priložen zapis v zvezek; SPUŽVE zapis in reši 1. in 2. nalogo v DZ str. 45.

Lep pozdrav, Katja Vilfan

6. 4. – 10. 4.

7. B

Dragi učenec, učenka

Do petka mi pošlji svojo predstavitev v pregled.

  1. V učbeniku si preberi besedilo  na str. 66 – 68; Življenjski predeli v morju in ob njem. Naredi miselni vzorec v zvezek in reši DZ str. 44.
  2. V učbeniku str. 69 in 70 si preberi besedilo in reši 1. nalogo v DZ str. 45.
  3. Oglej si priložen ppt Praživali, spužve. Praživali samo ponovi , dobro pa si oglej drugi del; Spužve. Besedilo najdeš tudi v učbeniku str. 70, 71. Nato naredi priložen zapis v zvezek; SPUŽVE zapis in reši 1. in 2. nalogo v DZ str. 45.

Lep pozdrav, Katja Vilfan

7. C

Dragi učenec, učenka

Do petka mi pošlji svojo predstavitev v pregled.

  1. Človek spreminja celinske vode. Preberi si besedilo v učbeniku na str. 45 – 47. Potem si na spodnji povezavi poglej ppt, kjer imaš vključen tudi film. ČLOVEK SPREMINJA CELINSKE VODE (4).
  2. Reši DZ str. 27 in 28. (3 nalogo naredi , če imaš vse potrebno doma, drugače jo izpusti.)
  3. V učbeniku si preberi besedilo  na str. 66 – 68; Življenjski predeli v morju in ob njem. Naredi miselni vzorec v zvezek in reši DZ str. 44.

Lep pozdrav, Katja Vilfan

 

DRAGI UČENCI IN UČENKE 7. A IN 7.D

Pošiljam vam navodila za izdelavo seminarske naloge.

7.A NAVODILA ZA SEMINARSKO NALOGO

7. D: NAVODILA ZA SEMINARSKO NALOGO

Ostanite zdravi in prav lep pozdrav vsem, vaša učiteljica

 

 

 

30. marec – 3.april

7.a

Dragi učenec, draga učenka!

Najprej boste preverili svoje poznavanje rib. Naloge so v DZ na strani 49, 50.

Verjamem, da si naloge do sedaj dobro delal/a in da boš to lahko rešil/a brez učbenika.

Spoznavali boste tudi plazilce, natančneje želve. V učbeniku je zgradba želv,  na primeru karete, predstavljena na str.85. Preberi vsebino in v zvezek snov zapiši z miselnim vzorcem: življenjski prostor, telesna zgradba, dihanje, prehranjevanje, razmnoževanje, uvrstitev v sistem.

Več o kareti lahko prebereš na spletuhttp://www.zverce.si/morske-zverce-glavata-kareta

V Jadranskem morju sta občasno lahko prisotni tudi orjaška črepaha ter usnjača: oglej si fotografije, zapiši njune posebnosti. Vesela bom, če mi pošljete fotografijo tega, kar ste naredili.

Lepo vas pozdravljam, vaša učiteljica

 7. D

Dragi učenec, draga učenka!

V eučilnici NARAVOSLOVJE je v poglavju NALOGE IN GRADIVA ZA 7. RAZRED   naložen ppt RIBE, ki ti bo v pomoč pri učenju. V učbeniku je gradivo na str. 82 – 84.

Za zapis miselnega  vzorca o ribah rabiš dve strani, saj boš spoznaval ribe KOSTNICE in HRUSTANČNICE.

Skiciraj ribo kostnico, označi njene dele in  poleg opiši glavne značilnosti in naloge.

Potem skiciraj še hrustančnico, kamor spadajo morski psi in skati, označi dele in poleg opiši naloge.

Na ta način boš najbolje spoznal razlike med tema skupinama rib. Pri vsaki skupini v miselni vzorec zapiši še posebnosti v telesni zgradbi, dihanju in razmnoževanju.

V ppt Ribe in v učbeniku so predstavljene značilne ribe obrežnega in odprtega morja.  Oglej si slike in preberi kratek opis. Čas namenjen zapisu pa boste namenili  temu, da mi pošljete fotko opravljene  naloge v pogled.

Lepo vas pozdravljem, vaša učiteljica

7. C (30. 3.)

Dragi učenec, učenka

V učbeniku si preberi besedilo na str. 8 in 9. V zvezek naredi miselni vzorec.

7. B (30. 3. – 3. 4. )

Dragi učenec, učenka

  1. V učbeniku si preberi besedilo na str. 8 in 9 ter naredi v zvezek miselni vzorec.
  2. Človek spreminja celinske vode. Preberi si besedilo v učbeniku na str. 45 – 47. Potem si na spodnji povezavi poglej ppt, kjer imaš vključen tudi film. ČLOVEK SPREMINJA CELINSKE VODE (4).
  3. Reši DZ str. 27 in 28. (3 nalogo naredi , če imaš vse potrebno doma, drugače jo izpusti.)

Lep pozdrav, Katja Vilfan

 

 

 

 

 

 

 

 7.D: 25. DO 27. MAREC

Dragi učenec, draga učenka!

Nadaljujte z delom, kjer ste prejšni teden v zvezi z iglokožci končali, čeprav ste bili nekateri tako pridni, da ste že vse naredili.

 

Iglokožci: verjetno ti bo najlažje, da boš iglokožce spoznaval/a po skupinah: morski ježki, morske zvezde, kačjerepi, brizgači, morske kumare. Predlagam ti, da najprej v učbeniku prebereš vsebino na str. 80, 81.

V zvezek (2 strani ) naredi zapis z miselnim vzorcem po skupinah. Nato pa ob ponovnem branju za posamezno skupino, npr. MORSKI JEŽKI,  naredi zapis s ključnimi pojmi. Seveda lahko tudi skiciraš, poiščeš podatke po knjigah, spletu.

Svoje znanje preveri s križanko: DZ 48.

Lahko mi pošljete tudi fotografijo svoje naloge, svoje predloge, mi sporočite težave, ki jih imate pri delu….

Lepo vas pozdravljam, vaša učiteljica

 

7.c (26. 3. 2020)

Dragi učenci, učenke,

na spodnji povezavi imate pripravljeno utrjevanje, ki ga ni potrebno tiskati, odgovore zapišete  v zvezek za naravoslovje. Lep pozdrav, Katja Vilfan

UTRJEVANJE 7

 

7.b (petek, 27. 3.)

Dragi učenec, učenka

Preberi si besedilo v učbeniku str.113, 114; vse o gorenju in v zvezek naredi izpisek.

Nato napravi poskus: na hladno za nekaj minut postavi večji kozarec (lahko litrski za vlaganje). Potem prižgi svečo.

Približno 10 cm nad plamenom sveče drži mrzel steklen kozarec z odprtino navzdol. Opazuj spremembe na stenah kozarca. Skiciraj poskus in zapiši opažanja ter sklepe.

Katja Vilfan