GUM 7

MLADINSKI PEVSKI ZBOR

Dober dan,

posnemi se, ko poješ skladbo, ki ti je blizu (fino je, če na karaoke, lahko pa tudi skupaj z original posnetkom) in mi pošlji. Vesela bom vaših posnetkov. POtrudite se!

LP MAteja

18. 5. – 29. 5.

Spoštovani sedmošolci,
danes imam za vas posebno nalogo. Vzameš lopar in žogico, če ga nimaš, lahko kuhinjsko desko. Poslušaš skladbo v danem linku, vzameš lopar in v ritmu skladbe udarjaš žogico v zrak. Lahko tudi v ritmu melodije, če ti uspe. Poskusi, boš videl, da se boš zabaval. Ko ti uspe, se posnemi in mi pošlji. Bodi potrpežljiv, vaja dela mojstra.

Če imaš, npr. ocene 3,5,5 in bi rad imel zaključeno 5, potem mi moraš vse te posnetke nujno poslati, vključno s prejšnjim tednom. Nekateri imate že zaključene ocene, to ne pomeni, da ne narediš, kar ti naročim, ker s tem kažeš odnos do dela, do predmeta in tudi do mene. Tudi  ostali, ki še nimate zaključeno, se potrudite, ker bom upoštevala pri zaključevanju.

V ponedeljek bom vpisala ocene tudi tistim, ki mi še niste potrdili, da ste oceno videli.

11. 5. 2020

Dober dan.

 

Pošiljam vam video ritmičnega ustvarjanja ob Bachovem Brandenburške koncertu. Boste videli, je zelo zanimivo. Pričakujem, da poleg glasbe to izvedete.

Glasba je naslednja:

http://daljavaosmesto.splet.arnes.si/7-r-_bach-in-ritmicno-ustvarjanje-ob-glasbi/

4. 5.  – 8. 5. 2020 NOVO

Od sedaj dalje bom novo snov nalagala tukaj zgoraj, saj sem bila opozorjena, da prejšnja varianta ni najbolj pregledna.

Ta teden imate vsi  ocenjevanje znanja. Pripravljen imam kviz. Navodila za izvedbo ste dobili preko kanalov. Preberite natančno, sporočite še komu, da ne bo zgrešil. Preverjanje je še odprto, če kdo želi še malo vaditi. Naučite se tehnike skladanja in oblike renesanse in baroka (tiste, ki smo jih obravnavali) ter klasifikacijo instrumentov. Kviz je zelo podoben kvizu preverjanja.

LInk bom pripela sem:

 

Standardi znanja:

  1. prepozna glasbene primere
  2. pri  poslušanju uporabi glasbeni zapis
  3. zna uporabljati glasbene vire, ki jih poveže s pojmi
  4. razume glasbene pojme, kot so homofonija, polifonija, večzborje, motet, madrigal, maša, conceto grosso

KRITERIJI OCENJEVANJA:

9 – 11  točk ( 45% – 59%)                zadostno 2

12- 14 točk ( 60% – 74%)                dobro 3

15 – 17 točk (75% – 89%)                prav dobro 4

18-20 točk ( 90% – 100%)              odlično 5

 

 

7.r_KRIŽANKA_Eva Čeh

25 – 27. 3. 2020, 7. d 30.3.

Dober dan,

danes sem se odločila, da vam pošljem križanko. Rešite, kar znate, nalepite v zvezek,spodaj pa so tudi rešitve, če bo kje težava. Pa je bolje, da rešite s pomočjo učbenika ali zvezka, preden pogledate v rešitve, da boste malo ponovili.
KRIŽANKA – 7. razred (rešitve)

Lep pozdrav
MAteja

1.4. – 3. 4.

Dober dan.

Ta teden preberite, poslušajte in prepišite iz ppt Bach vse do oblike fuga. Od tam dalje ne, ker je to pretežka snov brez razlage.

Odgovore na vprašanja ob poslušanju zapišite tudi v zvezek. Izvedeli boste nekaj novega, hkrati pa poslušali res odlično glasbo. V ansamblu poglejte tudi inštrumente. Koliko je trobil, pihal, godal in inštrumentov s tipkami. Kakšna je trobenta?

Lep pozdrav

MAteja

JOHANN SEBASTIAN BACH (2)

Če ne boste dobili povezave, sem jo dodala tudi v spletno učilnico pod J. S. Bach -ppt.

6. 4.  – 10. 4.

Oglej si predstavitev https://prezi.com/6scavx7bhwe_/barocni-skladatelji/ .

V zvezek zapiši!

NASLOV: BAROČNI SKLADATELJI

IZPIŠI:     3 baročne skladatelje

značilnosti baročne opere (ne kaj je opera)

motoričen ritem

suita

tonsko slikanje

POSLUŠAJ SKLADBE J. S. BACHA – napiši naslov skladbe, zasedbo, tempo. Pri Brandenburških koncertih klikni tudi malo naprej, da boš videl, da je sestavljen iz 4 stavkov, ki so si med seboj različni.

 

MLADINSKI PEVSKI ZBOR

V spletno učilnico sem naložila posnetke opevanj, različne vaje za telo, tudi posnetke skladb, ki jih pojemo, nekaj še pride. Lepo bi prosila, če občasno odprete to stran in malo vadite, da ostane glas aktiven.

Se bom potrudila, da bo zabavno.

MAteja

14. 4. DO 17. 4.

Pripravila sem vam PREVERJANJE ZNANJA. Če bo vse delovalo, bom rezultate dobila, vi pa tudi povratno informacijo, kaj ste naredili prav in kaj ne. Tako se sproti učite, ponavljate. Ob kakšnem vprašanju, če ga ne boste znali, lahko pobrskate tudi po zvezku, učbeniku, saj se tako tudi učimo.

Upam,  da sem vključila neko splošno znanje,znanje, s katerim smo veliko delali že v šoli, da vam bo lažje.

Kontrolna naloga bo zelo podobna. Pričakujem 100% odziv.

Preverjanje znanja je na naslednji povezavi

https://forms.gle/GmoK23szFxDq8KD2A

NA KONCU KLIKNI POŠLJI!.Če klikneš ogled ocene, dobiš povratno informacijo.  Upam, da dobiva oba,koliko znate.

ROK ZA ODDAJO JE TA PETEK!!

Sem spremenila. Upam, da bo delovalo. Hvala za torkovo povratno informacijo,  Če ne bo delovalo, prosim, če mi zjutraj kdo javi. Hvala.

Mateja

20. 4.  – 24. 4. 2020 – PREVERJANJE ZNANJA 2 – ROK V PETEK

Spoštovani, prejšnji teden je prišlo do nekaj težav. Tudi sama se še učim in se opravičujem. Zato sem se odločila, da vam naredim še eno preverjanje  v upanju, da bo teklo bolj gladko.  Slike in posnetki so enaki, vprašanja drugačna. Pri posnetku poslušate drugi stavek, piše, od kje dalje. Najlažje boste delali, da naslov kopirate v novo okno. Na kocu enak postopek kot prejšnji teden. POŠLJI!

NEKAJ OTROK MI NI POSLALO ŠE PRVEGA PREVERJANJA! KER SEM PRVEGA SPREMINJALA ZA DANAŠNJE PREVERJANJE, GA NI VEČ MOGOČE ODDATI OZ. JE VSEBINA ENAKA KOT V SPODNJEM LINKU. PO POČITNICAH BO OCENJEVANJE NA ENAK NAČIN, KOT VADIMO, SAMO DRUGA PARTITURA, DRUG POSNETEK  IN  MALO SPREMENJENA VPRAŠANJA.

 

LINK:

https://forms.gle/ixbAUgTeg9iiWRBu9