LUM 6

LUM 6                        naloga za oceno: ILUSTRACIJA PESMI

Naloga je za dvakrat – štiri šolske ure. Datumi kdaj se naloga izdeluje:

6. A – 6. maj in 20. maj
6. B – 12. maj in 26. maj
6. C – 13. maj in 27. maj
6. D – 19. maj in 2. junij

Izdelek fotografirajte in pošljite do konca meseca maja – 6. a, b in c in do 2. junija – 6. d na maja.reven@ossklm.si ali na eAsistenta.

Ker je naloga za oceno, imate kar štiri šolske ure časa, zato se res potrudite. Izdelek lahko že med delom fotografirate in mi ga pošljete v pregled. Zraven zapišite vprašanja na katera vam bom odgovorila. Če pa pošiljate že končan izdelek, zraven pripišite KONČAN IZDELEK.

 

Navodila za nalogo:

Verjetno ste že slišali za ilustracijo. To pomeni likovno upodobitev nekega teksta (pravljice, pesmi itn.) Najprej si oglejte, kako ustvarjajo različni ilustratorji.

Klikni na: http://www.zupca.net/dnevna_soba/ilustratorji/ilustratorji.htm. Ko pridete v povezavo, kliknete na sličico in odprl se vam bo avtor ilustracije. Če se komu povezava ne odpre, naj spusti ta del in nadaljuje.

Tudi za pesnika Toneta Pavčka ste verjetno že slišali. Tokrat boste ilustrirali njegov zelo poznan verz Svet. To pomeni, da boste narisali (ilustrirali) razlago pesmi. Kar se vam v mislih in srcu porodi, boste z barvicami narisali na papir (kateri koli brez črtni papir, ki ga najdete, velikost ni pomembna). Ne pozabite na pravilno uporabo barvic (močan – šibek pritisk, mešanje med seboj, močnejša obroba). To smo letos že delali pri prvi likovni nalogi. Zraven lahko tudi pripišete o čem ste ob ustvarjanju razmišljali.

Verz Toneta Pavčka, ki ga boste ilustrirali:

                  SVET

Na svetu si, da gledaš sonce,
na svetu si, da greš za soncem,
na svetu si, da sam si sonce
in da s sveta odganjaš – sence.

Večkrat poglejte v merila za vrednotenje:

  1. Rešitev likovne naloge: v risbi je videti razumevanje besedila.
  2. Izvedba motiva: razgibanost risbe in originalnost – lastna ideja, bujna domišljija.
  3. Izvedba likovne tehnike: izkoriščene možnosti, ki jih nudi likovna tehnika – barvice.
  4. Odzivnost, doslednost in trud: časa imate štiri šolske ure. Ko boste ilustracijo narisali, jo fotografirajte in pošljite do konca meseca maja.

 

Veliko veselja pri ustvarjanju, Maja Reven

 

 

LUM 6

torek 21. april  – 6. B – glej spodaj pod 3. in 4. ura,

sreda 22. april – 6. C – DAN DEJAVNOSTI – navodila so dobili starši, objavljena so tudi na spletni strani šole pod Aktualno – Organizacija pouka na daljavo.

 

LUM 6 razred, 5. in 6. ura

6. D – torek, 14. april

6. A – sreda, 15. april

Tokrat boste izdelali Kazalnik razpoloženja. Odprite (kliknite z miško) na povezavo: https://www.youtube.com/watch?v=Achdv0yyflo
S kazalnikom lahko brez besed poveste kakšne volje ste. Jaz bom veliko bolj srečna, ko se spet vidimo v »pravi« šoli.

 

Srečno, Maja Reven, maja.reven@ossklm.si

LUM 6 razred, 3. in 4. ura

6. D – torek, 31. marec

6. A – sreda, 1. april

6. C – sreda, 8. april

6. B – torek, 21. april

Poglej PP, preberi snov z naslovom Točka in črta – linija. Na zadnji strani predstavitve najdeš navodila za delo.  Klikni na povezavo in začni: LUM 6_točka in črta_3 in 4 ura 

Srečno, Maja Reven, maja.reven@ossklm.si

 

LUM 6 razred, 1. in 2. ura 

6. D – torek, 17. 3.

6. A – sreda, 18. 3.

6. C – sreda, 25. 3.

6. B – torek, 7. 4.

Najprej na PP preberi snov z naslovom Površine. Klikni na povezavo: LUM_6_povrsine

Naredi miselni vzorec cele snovi (bodi pozoren na poudarjen tekst). Poleg tega k miselnemu vzorcu dodaj – naštej 5 predmetov ki jih lahko najdeš v stanovanju in na podlagi prebranega, opiši njihovo površino (pulover, skleda, lego kocka…). Naj imajo različno površino. Če imaš možnost opazovati površine tudi zunaj, lahko našteješ tudi te (drevesno lubje, stena – fasada, asfalt…

Eden od načinov kako upodobiti strukturo debla, lista…je tudi tehnika, ki se ji reče FROTAŽ. Za to tehniko je značilno, da list papirja položimo na površino in z mehkim svinčnikom, kredo ali voščenkami podrgnemo po njej. Tako dobimo strukturo površine.

Izberi 5 različnih površin in na njih preizkusi tehniko frotaža. Uporabiš lahko navadne pisarniške pole ali kar liste iz zvezka. Fino je, če so brezčrtni.

Te površine potem poskusi še s pomočjo točk, črt in vzorcev tudi narisati. Lahko uporabiš svinčnik, barvice, flomastre.

Izdelek spravi in prinesi v šolo, ko bomo spet tam.

Maja Reven, maja.reven@ossklm.si